שר האוצר משה כחלון
שר האוצר משה כחלון

שר האוצר משה כחלון בכנס רחובות ה-2 לעסקים וכלכלה: "הפיתוח שקורה ברחובות – חלום של כל שר אוצר"

רחמים מלול בכנס רחובות ה-2 לעסקים וכלכלה: "אני צופה לרחובות עתיד כלכלי מצוין"

פורסם בתאריך: 11.7.18 10:37

-->

כנס רחובות השני לעסקים ולכלכלה התקיים אמש (שלישי) במרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל.

ראש העיר פתח את הכנס, אותו הנחתה מחזיקת תיק רישוי עסקים גלי אפל קסטל, כאשר אורח הכבוד היה שר האוצר משה כחלון. עוד הרצו: מנהל מעוף ראשון לציון, רוברט פנקס, שהרצה בנושא כלי צמיחה לעסקים, והמומחה לשיווק דיגיטלי נועם מנלה בנושא "תפיסת עולם חדשנית".

שר האוצר כחלון החמיא בדבריו לעיר על הפיתוח המואץ, על השאיפה לשמירה על איזון ועל היציבות הפיננסית שלה לטווח ארוך: ״הכל מתוכנן ברחובות. מה שקורה ברחובות זה חלום של כל שר אוצר״.

על התוכנית לקרית משה אמר: ״קיצרנו הליכים בצורה דרמטית בקרית משה. אני חושב שהשכונה הזו צריכה לקבל את הטוב ביותר".

על בית החולים קפלן הוסיף: "בטווח הקרוב תהיה הזרמה של מאות מיליוני שקלים לבית החולים קפלן, שתקפיץ קדימה את השירות והתשתיות במקום".

במרכז דבריו של ראש העיר רחמים מלול, הייתה התכנית האסטרטגית לפיתוח אזורי תעשייה ומסחר בעיר: ״אנחנו מתכננים כעת את רחובות לעשרות השנים הבאות, כך שהכל יהיה מוכן לבאים אחרינו. אני צופה לרחובות עתיד כלכלי מצוין".

רחמים מלול

רחמים מלול

יחד עם הפיתוח המואץ של העיר והצמיחה הניכרת במספר יחידות הדיור בעיר בשנים האחרונות, ואיתה הגידול במספר התושבים אשר צמח מ-120 ל-150 אלף איש בתוך פחות מעשור, היעד שהציבה עיריית רחובות לעצמה הוא להביא לאיזון כלכלי ארוך טווח על ידי קידום אזורי התעסוקה. הפוטנציאל הטמון בהפיכת רחובות למוקד כלכלי מוביל בישראל מתבסס על אוכלוסייה איכותית ומדדי איכות חיים המציבים אותה בראש הדרוגים בשנים האחרונות.

בתכנון: הגדלה כוללת של אזורי התעסוקה בכ-3 מיליון מ"ר. תנופת הפיתוח בהורוביץ כבר מקבלת ביטוי בשטח ויזמים נוספים מקדמים מעבר שלהם לפארק. בפארק תמר מקודמות תכניות לניצול מעט הקרקע שנותרה פנויה, וישנן יוזמות נוספות להגדלת שטחי הבנייה במגרשים מאוכלסים.

כמו כן,  העירייה פעלה מול משרד התחבורה והגיעה עמו לסיכום על קידום מהיר של פרויקטים תחבורתיים שיתמכו בנגישות לעיר. ביניהם תחנת רכבת נוספת בהורוביץ ו-2 מחלפים חדשים בצפון ומערב העיר.

פעולה מרכזית שנעשתה בתחילת השנה ועתידה לתמוך בגידול המואץ לתעסוקה, היא הקמת מינהלת לקידום אזורי תעסוקה. בקרוב יסתיים המכרז לבחירת מנהל/ת המינהלת החדש. המינהלת תשמש כלי מרכזי ביצירת גשר בין היזם ובין העירייה ותהיה אחראית לקידום יוזמות להבאת עסקים חדשים, במקביל לשימור ושיפור השירות לעסקים קיימים.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר