קמפיין "תסתכל לי בעיניים"
קמפיין "תסתכל לי בעיניים"

ברחובות מונעים תאונות דרכים עם קמפיין קיץ צבעוני

50 מדרכות ברחובות הפכו לססגוניות באמצעות המחלקה לבטיחות בדרכים בעירייה, כחלק ממבצע הסברה ארצי בשיתוף הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים

פורסם בתאריך: 2.7.18 10:44

-->

בעיריית רחובות הזדרזו להכין את המדרכות בעיר לקראת חופשת הקיץ של הילדים. מחלקת הבטיחות בדרכים באגף החירום, ביטחון ובטיחות, החל ביישומו של קמפיין הסברה  להולכי הרגל בשיתוף הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, תחת הסלוגן "תסתכל לי בעיניים". הקמפיין מעביר מסר של חשיבות יצירת קשר עין בין הנהג/ת להולכ/ת הרגל. במסגרת הקמפיין נצבעו מדרכות ברחבי העיר ממש לפני הירידה למעבר חציה, בצבעים בולטים של כחול, אדום אפור ולבן בצורת מעבר חציה. מטרת הצביעה היא למשוך את עינו של הולך הרגל בטרם הירידה לכביש על מנת שישים לב לדרך ויתרכז בחציה זהירה של הכביש.

צביעת המדרכות במסגרת קמפיין "תסתכל לי בעיניים"

צביעת המדרכות במסגרת קמפיין "תסתכל לי בעיניים"

 

אייל לוי, מנהל המחלקה לבטיחות בדרכים באגף הביטחון והחירום: "הקמפיין הנוכחי מתמקד בהולכי הרגל כדי למנוע התפרצות לכביש וחצייה מתוך היסח דעת. בחרנו את המקומות אשר בהם אין רמזורים".

בנוסף, המחלקה לבטיחות בדרכים בעיריית רחובות, בניהולו של לוי, קיימה בשיתוף פעולה עם האגף לשירותים חברתיים והמחלקה לרווחת האזרח המבוגר הסברה מתאימה באירוע שרים 70 לאזרחים הוותיקים בבית העם. בין היתר הוקמה עמדת זהירות בדרכים עם דייל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, חולקו פליירים וחומר עיוני בנושא המותאם לשכבת הגיל המבוגרת, וכל אזרח/ית מבוגר/ת קיבלו שי קופסה ממותגת לאחסון אישי.

המחלקה לבטיחות בדרכים יוצאת בקריאה למתנדבים בכל טווח הגילאים המעוניינים  לסייע בחיזוק מערך הבטיחות בדרכים בעיר, לפנות למחלקה בטלפון: 089392422 או במייל: [email protected]

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. צדק צדק תרדוף או איפה ואיפה ! תחליטו

    תדאגו למגר את תופעת עבריני החנייה בהרצל באיזור אייזנברג גורדון . הפכו מדרכה יפה למרגלות פסל וסמל העיר למגרש חנייה "שחור" תרתי משמע. תצבעו, תציבו עציצים ענקיים צבעוניים בכל היקף המדרכה ופטריות בטון במעברי החצייה כי דרכם הרכבים של העבריינים המועדים עולים . עד שילד לא יידרס לא תנקפו אצבע ? לאזרחים שומרי חוק החונים או עוצרים פעם במאה שנה בניגוד לחוק את מוציאים את הנשמה אבל עם עבריינים מועדים אתם לא מתמודדים.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר