מפגש נציגי רשת חוויות עם תושבי מרמורק
מפגש נציגי רשת חוויות עם תושבי מרמורק

"יש כ-250 ילדים שצמאים למתנ"ס הזה"

תושבי שכונת מרמורק חששו כי המתנ"ס המקומי יעבור מידי רשת חוויות לעמותה. ביום שני אנשי רשת חוויות הבהירו כי המתנ"ס יישאר ברשותם

פורסם בתאריך: 1.7.18 07:53

-->

בחודש נובמבר האחרון כ-30 תושבים משכונת מרמורק נפגשו עם המשנה לראש העיר רחובות ויו"ר רשת חוויות, יניב מרקוביץ', עם חברת מועצת העיר וחברת דירקטוריון חוויות ד"ר רוני באום ועם ממלא מקום מנכ"ל הרשת צביקה מדהלה, במרכז חוויות שלוחת חשמונאים. במפגש נכחו יו"ר ועד השכונה אורי צוברי, חבר ועד השכונה מיכה בן ישעיהו ופעילים חברתיים רבים שהעלו בפני ההנהלה את הבעיות הקיימות במרכז הנוכחי, המצב הפיזי של המקום והצורך בשיפוצו.

באחרונה העלה חבר דירקטוריון רשת חוויות, אמיתי כהן, הצעה לאפשר לעמותה חיצונית לשפץ את מבנה המתנ"ס בסכום של כ-200 אלף שקלים, כאשר בתמורה לכך אותה עמותה תקבל לידיה את ניהול המקום ותמשיך לתחזק אותו. יו"ר ועד השכונה אורי צוברי התייעץ עם חברי ועד השכונה בנושא, והוחלט שלא לקבל אותו. בין היתר צוברי ציין: "אנחנו מחכים לשיפוץ המתנ"ס שנים רבות. חבר הדירקטוריון אמיתי כהן הציע לנו שעמותה תשפץ לנו את המתנ"ס ואחר כך אותה עמותה תיכנס למבנה ותנהל את המקום. במקביל רשת חוויות תצאו מהשכונה. דיברתי עם ראש העיר והוא אמר שמה שנחליט מקובל עליו. קיימנו ישיבת ועד והחלטנו שאנחנו לא מוכנים לזה. אני למוד ניסיון מכל מבני הציבור שהיו במרמורק ועברו לידי עמותות. לא מקובל עלינו שגם המבנה הזה, שנותר בין האחרונים בשכונה, יעבור לעמותה. לא יכול להיות שילדי השכונה ילכו לשכונות אחרות בגלל הזנחת המקום".

תושבי השכונה איימו כי במידת הצורך הם יגיעו עד לראש העיר במחאה: "המקום כרגע עזוב ומוזנח. אנחנו לא אזרחים סוג ג', יש בשכונה 600 משפחות ויש כ-250 ילדים שצמאים למתנ"ס הזה".

ביום שני השבוע נערכה פגישה בנוכחות אורי צוברי ויניב מרקוביץ', שבה לובנו המחלוקות והוסבר כי אין בכוונת רשת חוויות לעזוב את המתנ"ס.

מרשת חוויות נמסר בתגובה: ״המרכז הקהילתי במרמורק ימשיך להיות מופעל על ידי רשת חוויות. בנוגע לשיפוץ המבנה, הרשת אינה בונה או משפצת מבנים. כרגע לא ידוע על תכנית שיפוץ שאושרה למבנה״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר