יניב מרקוביץ'
יניב מרקוביץ'

המרכז הקהילתי נווה יהודה מתחדש

מרכז נווה יהודה מחדש את הפעילות לקראת שנת הלימודים הבאה ויהפוך למרכז מקצועי למחול ותנועה

פורסם בתאריך: 20.6.18 07:29

-->

מרכז נווה יהודה מחדש את הפעילות לקראת שנת הלימודים הבאה ויהפוך למרכז מקצועי למחול ותנועה בריכוזה של יסמין ורנר טבצ'ניק, מורה למחול, כוריאוגרפית ורקדנית מתמחה בהוראה לגיל הרך ולשכבות הצעירות.

יניב מרקוביץ', המשנה לראש העיר ויו"ר רשת חוויות: "מטרתו של המרכז למחול ולתנועה להוות בית תרבותי, אמנותי וחברתי לתושבי השכונה ואבן שואבת למפגש אנושי, לספק פעילויות קהילתיות פורות וענפות ולדאוג להתפתחות האישית של כל תלמיד ותלמידה. חוגי המרכז ישמשו השראה למצוינות, יצירתיות ומימוש גבוה של תרבות הגוף והנפש ויתנו מענה מגוון ברמה המקצועית והחינוכית הגבוהה ביותר בתחום המחול".

גולן ביטון, מנהל חוויות נווה יהודה: ״היופי והסיפוק בעבודה קהילתית היא היכולת להקשיב ולחלום ביחד עם הקהילה. לשמחתי בנווה יהודה יש תמהיל מושלם לעבודה קהילתית משותפת ומשתפת ביחד עם התושבים ועל כך אני מודה לתושבים, על המעורבות והאמון הגדול ושביחד הפכנו חלום למציאות".

ביטון סיפר כי ההחלטה להפוך את המרכז לבית למחול התחילה מפניות תושבים: "קיימנו מפגש שבו התושבים העלו צרכים, כאשר הצורך הבולט שעלה הוא פתיחת פעילות בתחום התנועה. המרכז יציע את מיטב המדריכים והמדריכות על מנת להפוך את המקום למוביל בתחום".

לפרטים והרשמה: 089312700.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר