כנס רחובות לעסקים ולכלכלה
כנס רחובות לעסקים ולכלכלה

שר האוצר משה כחלון יהיה אורח הכבוד בכנס רחובות ה-2 לעסקים וכלכלה

לאור הצלחת הכנס הראשון, כנס רחובות לעסקים ולכלכלה הופך למסורת וצפוי להתקיים ב-10 ביולי במרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל. הכנס יעסוק השנה בנושא "החדשנות כמובילה להצלחה בעסקים"

פורסם בתאריך: 18.6.18 11:40

-->

העיר רחובות נמצאת כיום בתנופת התרחבות של אלפי יחידות דיור, במקביל לתכנון ובנייה של עשרות אלפי מ"ר של משרדים ומסחר בכל חלקי העיר. כחלק מפעילות העירייה לחזק את הקשר עם בעלי העסקים והחברות הפועלים בעיר, ועל מנת להביא עסקים חדשים, החלו בשנה שעברה במסורת של כנס רחובות לעסקים וכלכלה, המארח את בעלי העסקים הקטנים והבינוניים ומביא בפניהם מידע בנושאים שונים. הכנס הראשון, שהתקיים בנובמבר 2017, נחל הצלחה ענקית. כ-300 בעלי עסקים ואורחים הגיעו ונהנו מהרצאות מרתקות, הן של ראש העיר על התוכניות בתחום והן של אנשי מקצוע בתחומים שונים ורלוונטיים, שהעניקו להם מידע רב ומועיל.

ההצלחה הגדולה של הכנס הראשון והמשוב מבעלי העסקים הביאו את העירייה להפוך את הכנס למסורת ובכך כנס רחובות השני לעסקים ולכלכלה יתקיים ביום שלישי ה-10 ביולי 2018, בשעה 16:30, במרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל (רחוב אברבנאל 7, רחובות).

ראש העיר רחמים מלול יפתח את הכנס, שאותו תנחה מחזיקת תיק רישוי עסקים גלי אפל קסטל. אורח הכבוד יהיה שר האוצר משה כחלון, אשר ישוחח על נושא הכנס בשילוב נושאים אקטואליים. כמו כן צפויה הרצאה של מומחה לשיווק דיגיטלי, נועם מנלה, בנושא "תפיסת עולם חדשנית", וכן של מנהל מעוף ראשון לציון, רוברט פנקוס, בנושא כלי צמיחה לעסקים ואחרים.

הכנס מיועד לכל מי שנושא הכלכלה והעסקים בעיר רחובות מעניין אותו, לבעלי עסקים ובעלי מקצועות חופשיים הפועלים בעיר רחובות וסביבתה. עיריית רחובות מקיימת את האירוע בשיתוף "מעוף", הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה.

ההשתתפות הינה ללא תשלום, ומותנית בהרשמה מראש בטלפון: 039533953 או בקישור https://lp.vp4.me/8ha3 . מספר המקומות מוגבל.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר