השר ישראל כץ בפגישתו בעיריית רחובות
השר ישראל כץ בפגישתו בעיריית רחובות

חיבור כביש 423 לרחובות ייצא לביצוע במהלך 2019

פגישת שר התחבורה ח"כ ישראל כץ עם ראש העיר רחובות רחמים מלול עסקה במספר פרויקטים שייטיבו את הנגישות בתוך העיר ומחוצה לה. עוד הבטיח השר להוסיף כוח אדם לשיפור השירות במשרד הרישוי ברחובות

פורסם בתאריך: 6.6.18 09:37

-->

אמש (שלישי) נערכה פגישה בין  שר התחבורה ח"כ ישראל כץ וראש העיר רחובות רחמים מלול, בצוותא עם המנהלים הרלוונטיים במשרד התחבורה ובעיריית רחובות. בפגישה הועלו מטעם עיריית רחובות מספר נושאים משמעותיים לתחבורה בעיר, על מנת לקדם את הפרויקטים שייטיבו את הנגישות בתוך העיר ומחוצה לה לאור תהליך הפיתוח המואץ שהיא עוברת.

בין הנושאים שעלו בפגישה:

השלמת כביש 423: השר עדכן בלוח הזמנים לקידום הפרויקט, לפיו קטע ב' נמצא בביצוע וקטע ג' נמצא בסיום התכנון ומיועד לביצוע במהלך 2019. הכביש יאפשר חיבור ישיר בין דרך בגין ופארק תמר לכביש 431, ויהווה שדרוג משמעותי לנגישות התחבורתית לעיר ומנוף לפיתוח פארק תמר המורחב.

תחנת רכבת בפארק הורוביץ: השר הסכים כי הפיתוח בסביבה ותוספת יחידות הדיור תואמים את הצורך בהקמת תחנת רכבת נוספת. השר עדכן כי  הרחבת המסילה לכיוון יבנה וחיבור המסילה למסילת 431 מתוקצבים ונמצאים לקראת ביצוע. פרויקטים אלה יאפשרו הקמת תחנת רכבת נוספת ברחובות ובעתיד גם קו ישיר לירושלים. השר שלח את הצדדים לתאם קידום ביצוע של הפרויקטים.

השר הקצה מימון מטעם משרד התחבורה לתכנון נתיב ייעודי לתחבורה ציבורית ברחוב הרצל. הוא עדכן כי בדיקת ההיתכנות לקו מטרו מתל אביב לרחובות מתקדמת, אך כרגע לא ניתן לספק לוח זמנים לביצוע.

במהלך הפגישה  נמסרה נכונות משרד התחבורה למימון שדרוג והרחבה של כבישי הטבעת בעיר, ואושרו מספר מעגלי תנועה ורמזורים בצמתים מרכזיים שעיריית רחובות ביקשה, על מנת לשפר את הבטיחות בנסיעה בעיר.

עוד הבטיח השר כץ לטפל מיידית בנושא היעדר כוח האדם במשרד הרישוי בקניון רחובות, והורה לאחראים מטעמו לטפל במחסור בעובדים כדי לספק שירות נאות לתושבים בעיר ובסביבה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ראש העיר מגלה להיטות יתר בהקמת שכונות חדשות מזרחית למנחם בגין. יהרוס את הריאה הירוקה של העיר ויעלה את מחירי הדיור. עד שיבינו שבעצם רחובות התחברה לרמלה.
    ראש העיר עקף וועדות מקצועיות ואני מקווה שלא עשה זאת מטעמים לא כשרים. החיבור ל 423 יאפשר התחלת הבניה למגינת ליבנו התושבים שרוצים איכות ואריכות ימים

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר