בית על"ה
בית על"ה

נחנך בית על״ה ברחובות

בית על"ה -  המרכז לתרבות, רווחה ופנאי למבוגרים - נחנך ברחובות במעמד השרה לשוויון חברתי, ח"כ גילה גמליאל, הנהלת העיר וראשי העמותה

פורסם בתאריך: 23.5.18 11:59

-->

הבוקר (רביעי) נחנך בית על״ה ברחוב השופטים ברחובות, במעמד השרה לשוויון חברתי, ח"כ גילה גמליאל, הנהלת העיר, יו"ר עמותת על"ה יחזקאל הרמלך, מנכ"ל העירייה דורון מילברג ומכובדים נוספים. במקום נערך טקס קביעת מזוזה, גזירת סרט והסרת לוט ומאוחר יותר נערך טקס גדול שכלל את ברכות המכובדים בהיכל התרבות העירוני. לרגל האירוע החגיגי עיריית רחובות ועמותת על"ה הזמינו את כל תושבי העיר לאירוע הפתיחה בהיכל התרבות, אשר היה מלא מפה לפה.

על"ה, העמותה למען המבוגר ברחובות, הוקמה בשנת 1982 על ידי עיריית רחובות ביוזמת אש"ל ומשרד הרווחה, במטרה לפתח ולהעניק שירותים לאוכלוסייה המבוגרת בעיר. ייעוד העמותה הוא לשפר את איכות החיים של המבוגרים בעיר ולאפשר להם להמשיך לחיות בבית ובקהילה. על"ה היא הגוף היחיד ברחובות אשר מציע מעטפת שירותים רחבה העונה על מירב צרכי האוכלוסייה המבוגרת בתחומים רבים של סיעוד, רווחה, תרבות ופנאי.

השרה לשוויון חברתי, ח"כ גילה גמליאל, בטקס חנוכת בית על"ה

השרה לשוויון חברתי, ח"כ גילה גמליאל, בטקס חנוכת בית על"ה

בית על"ה הוא מרכז רווחה ותרבות עשיר ומגוון, בו יוענקו שירותים רבים תחת קורת גג אחת. המרכז נולד מתוך הבנה שיש לתת מענה לשינויים שחלו בשנים האחרונות כדוגמת עלייה בתוחלת החיים, הבנה של השפעות הבדידות על המצב הנפשי והפיסי והצורך בשיפור איכות החיים. לצד אלה עומד הצורך לרכז את כל הפעילות למבוגר, שכיום מפוזרת ברחבי העיר, במקום אחד. בית על"ה הוא בית פתוח מזמין, חם ונגיש, הממוקם במרכז העיר שיאפשר לכל אדם למלא את זמנו הפנוי, לקבל מידע וייעוץ, לצרוך שירותים, להשתתף במגוון רחב של פעילות תרבות, ספורט ופנאי, ליהנות מאירועי תרבות, לבלות ולהתערות חברתית ולהרגיש שייך.

עיריית רחובות תומכת במגוון הפרויקטים והפעילויות שעל״ה מציעה לבני גיל הזהב בעיר, הן באמצעות לשכת ראש העיר והמנכ"ל והן באמצעות האגף לשירותים חברתיים. בית על״ה הוקם על שטח אדמה בבעלות ציבורית במיקום אסטרטגי בעיר, שהעירייה העמידה לטובת מטרה זו. העירייה אף תקצבה חלק ניכר מעלויות הבנייה של בית על״ה ומעלויות ההצטיידות, ופעלה נמרצות על מנת להשיג תקציבים נוספים לבנייה מהמשרד לשוויון חברתי.

בית על"ה

בית על"ה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר