גיורא בן ארי
גיורא בן ארי

גיורא בן ארי: "הרשימות שפורסמו באחרונה הן לא ריאליות ולא מייצגות את הליכוד האמיתי"

חבר מועצת רחובות המחזיק בתיק שיפור פני העיר, גיורא בן ארי, משחרר ניצרה בעקבות כמה מההחלטות האחרונות שהתקבלו בסיעת הליכוד בעיר

פורסם בתאריך: 27.5.18 07:45

-->

חבר מועצת רחובות המחזיק בתיק שיפור פני העיר, גיורא בן ארי, משחרר ניצרה בעקבות כמה מההחלטות האחרונות שהתקבלו בסיעת הליכוד בעיר, לפיהן מסתמן כי לעת עתה לא ישובץ בן ארי במקום ריאלי ברשימה המתגבשת למועצת העיר.

בן ארי: "אני חושב שהרשימות שפורסמו באחרונה הן לא ריאליות ולא מייצגות את הליכוד האמיתי. הן מייצגות כוחניות של חברים מרכזיים בליכוד, שהם לא הגוף הבוחר. אני מאמין שהרשימות שיהיו מקובלות על ראש העיר הן הרשימות הריאליות שיוצגו בסופו של דבר. אני סומך על שיקול דעתו של ראש העיר, שיציג רשימה שתיתן שקט בעיר.

"תפקידו של חבר מועצה הוא לשרת את הקהילה בצורה הטובה ביותר ולא את עצמו באופן פרטי. אני רואה את עצמי כאחד שעבד במשך הקדנציה יותר קשה מכל חברי המועצה ואיני מתבייש בדברים שאני אומר כעת. אני משקיע זמן על חשבון משפחתי ועל חשבון ילדיי למען הקהילה, למען תושבי רחובות. בכל פינה בעיר רואים את זה. נכון שהניקיון לא מושלם, בגלל גידול התושבים המטאורי שנעשה בעיר בעקבות הקמת שכונות חדשות, אך לנושא הניקיון יהיה שיפור רב בעזרתו של ראש העיר. עליו אני סומך במאת האחוזים שיוסיף כלים וכוח אדם למען ניקיון העיר. כמו כן צריך לציין את ההשקעה של ראש העיר בקהילה האתיופית בשכונת קרית משה, שאני שליחו המרכזי שם ופועל לרווחת התושבים".

בן ארי גם התייחס לסיור שיערוך בקרוב צוות השיפוט של המועצה לישראל יפה, במטרה לבחון האם העיר ראויה לקבל פעם נוספת חמישה כוכבי יופי: "אגף הגנים, התברואה ועובדי העירייה עושים כולם יחד מאמצים לזכות בפעם התשיעית ברציפות בחמישה כוכבי יופי, ותושבי העיר רואים את זה יום יום. בהזדמנות זו אני מודה לכלל העובדים העוסקים במלאכת הקודש של שמירת הניקיון ונראות העיר, תוך שמירה על איכות הסביבה. אני שוב רוצה לציין שראש העיר נענה מיד בחיוב לכל בקשה שלי, בכל נושא עליו אני אמון, ועל כך אני מודה לו".

גיורא בן ארי ומכונת הניקיון החדשה ברחובות

גיורא בן ארי

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר