עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

משרתים במילואים ומחזיקים בנכס ברחובות? אתם זכאים להנחה בארנונה

מועצת עיריית רחובות אישרה הנחה של 5% בארנונה למשרתי מילואים פעילים החל מה-1.4.18. כללי היישום להענקת ההנחות ייקבעו בהקדם

פורסם בתאריך: 1.5.18 10:02

-->

מועצת עיריית רחובות אישרה אמש (שני) פה אחד את שיעור ההנחה המקסימלי שניתן לאשר למשרתי מילואים אשר רשומים כמחזיקי נכס בעיר: הנחה של 5% בארנונה. ההגדרה של חייל מילואים פעיל היא בהתאם לחוק המילואים התשס"ח 2008, אשר מחזיק תעודת משרת מילואים פעיל או שיש לו אישור מתאים מצה"ל. כרגע ממתינים בעירייה לרשימות הזכאים ממשרד הביטחון ומכינים נהלים למתן ההנחה שיפורסמו בהקדם.

ההנחה היא במסגרת התקנות שעליהן חתם לאחרונה שר הפנים, אריה דרעי, המאפשרות לרשויות המקומיות לקבוע הנחה בשיעור של עד 5% מסכום הארנונה הכללית שהוטלה על מחזיק בנכס, שהוא חייל מילואים פעיל.

מתן ההנחה הותנה בפרסום התקנה ברשומות ובאישור מועצת העיר. התקנה נכנסה לתוקף ובעיריית רחובות למדו את הנושא והביאו אותו לאישור המועצה, כפי שהובטח לפני מספר שבועות.

על מבקש/ת ההנחה להיות משרת מילואים פעיל, תנאי המעמד מיהו משרת מילואים פעיל נקבעו בהחלטת הממשלה. בישיבת המועצה נקבע כי באגף המיסים יכינו את כללי היישום לקבלת ההנחה, על מנת שניתן יהיה להתחיל ולטפל בפניות התושבים. על פי בדיקת אגף המיסים בעיריית רחובות, בעיר מתגוררים כ-2,700 זכאים וזכאיות להנחה זו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר