מרה קנבל
מרה קנבל

ד"ר מרה קנבל רוצה לראות יותר נשים במועצת רחובות

בימים אלו פונה קנבל לסיעות השונות ומזכירה להן את החשיבות של שיבוץ נשים במקומות ריאליים ברשימותיהן לקראת הבחירות המקומיות

פורסם בתאריך: 26.4.18 07:00

-->

חברת מועצת העיר רחובות ד"ר מרה קנבל, משמשת כמחזיקת תיק קידום מעמד האישה בעירייה מזה ארבע קדנציות. בימים אלו פונה קנבל לסיעות השונות ומזכירה להן את החשיבות של שיבוץ נשים במקומות ריאליים ברשימותיהן לקראת הבחירות המקומיות.

קנבל: "בכנסת הוחלט על תקצוב נוסף לרשימה שתשבץ נשים במקומות ריאליים. זו הזדמנות לכל סיעה, מפלגה או רשימה שמתכוננת לבחירות, לשים דגש על הנושא".

מה המצב בעיר רחובות מבחינת ייצוג הנשים במועצה?

"יש רשימות או מפלגות שאנחנו יודעים מראש שהסיכוי בהן קטן מאוד להצבת נשים במקום ריאלי. יחד עם זאת, אני רואה חשיבות רבה בהצטרפות שלהן ובשיתוף נשים במועצת העיר, מאחר ושותפות של נשים היא שונה ובמקרים רבים יעילה יותר משל גברים.

"העיר רחובות מובילה בנושא של נשים בתפקידים בכירים, ומן הראוי שגם בהרכב המועצה זה ייראה כך. ראש העיר קיבל תעודה על מספר הנשים שיש בדירקטוריון החברות העירוניות וכן בתפקידים בכירים ותפקידי מפתח אחרים בעירייה, ואשמח אם הוא יפעל גם למען היבחרן של נשים ברשימות השונות".

השאלה היא עד כמה ראש העיר יכול להשפיע בנושא כזה.

"אני יכולה רק לציין, להודות ולהוקיר את העובדה שראש העיר תומך נלהב של פעילות הפורום לקידום מעמד האישה. הוא משתתף בכל סיום קורס שמתקיים בפורום ורק השבוע, ביום ראשון, חילקנו בלשכת ראש העיר מלגות לנשים מעל לגיל  35 המעוניינות ללמוד תואר ראשון במסגרת תכנית 'הזדמנות שניה'. הפרויקט בשיתוף מפעל הפיס ומכללת אחווה. ראש העיר מעודכן בכל הפעילות הנעשית בפורום, כך שאין לי כלל טענות כלפיו. אני רק באה לעורר את הסיעות בימים אלו, כשהרשימות מתגבשות".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר