אישה (צילום אילוסטרציה)
צילום אילוסטרציה

תושבות ותושבי רחובות מוזמנים להמליץ על נשים משפיעות בעיר

במסגרת חגיגות ה-70 למדינת ישראל, יעניק הפורום לקידום מעמד האישה בעיר רחובות תעודת הוקרה ל-70 נשים משפיעות, תורמות ומובילות בעיר

פורסם בתאריך: 16.4.18 11:48

-->

 

ההיסטוריה של מדינת ישראל מלאה בנשים חזקות, יוצאות דופן ומעוררות השראה. לנשים חלק נכבד בהקמת מדינת ישראל – בהתיישבות, בתעשייה, בהוראה ובהגנה. גם בעיר רחובות יש מסורת ארוכת שנים ומפוארת של נשים משפיעות, דוגמת בתיה מקוב, מרים מזרחי ואחרות. נשים רבות לוקחות גם בימים אלו חלק נכבד במתרחש בעיר, ומובילות פעילויות התנדבות שונות ומגוונת בתחומי חברה, קהילה, חינוך, בריאות, תרבות, מדע, הגיל השלישי, נוער בסיכון, אוכלוסיות מיוחדות, ועוד.

במסגרת חגיגות ה-70 למדינת ישראל, החליט הפורום לקידום מעמד האישה בעיר על יוזמה מיוחדת: לחגוג דרך הנשים שמובילות ומעצבות את דמותה של העיר רחובות ולהעניק תעודת הוקרה ל-70 מנשות העיר אשר תורמות מזמן ומכישוריהן למען האוכלוסייה. התעודה תוענק לנשים תושבות העיר בחמש השנים האחרונות לפחות, אשר מתנדבות בעיר, מהוות מודל לחיקוי ותורמות לתושבים.

תושבי העיר מוזמנים לפנות ולהמליץ על כל מי שעונה על הקריטריונים שלעיל, ולציין את שם המומלצת, כתובת, טלפון, נימוק להמלצה (5-6 שורות), ובנוסף שם וטלפון הממליץ.

ניתן לשלוח את ההמלצות באחת מהאפשרויות הבאות:

בקישור: https://goo.gl/forms/svKJ3Ia7bQaXx47H3

במייל: [email protected]

טלפון לפרטים נוספים: 086490847

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר