לוחמי האש בפעולה (צילום אילוסטרציה: עומר שפירא)
לוחמי האש בפעולה (צילום אילוסטרציה: עומר שפירא)

הפנינג לוחמי אש לכל המשפחה בגן המייסדים

עיריית רחובות והתחנה האזורית של כיבוי אש והצלה בעיר מתכוננות לל"ג בעומר באירוע ייחודי ללא עלות

פורסם בתאריך: 16.4.18 09:39

-->

באירוע שיזם אגף השכונות בעיריית רחובות, ייחשפו המבקרים מקרוב, בדרך חווייתית ומרתקת, לעבודת לוחמי האש במסגרת הפנינג ייחודי וראשוני בעיר. בין היתר יוצבו סימולציות רבות של ציוד לוחמי האש שנמצא בשימוש יומיומי, תוצגנה הדמיות של חילוץ וכיבוי אש, עמדות צילום ותחפושת לילדים של לוחמי האש, וסדנאות יצירה והסברה לשמירה על בטיחות בנושא אש בבית ובמדורות ל"ג בעומר.

האירוע יתקיים בימים ד'-ה' בשבוע הבא (25-26.4), בין השעות 16:00-21:00 במתחם גן המייסדים. המקום יחולק לאזורים ובכל אזור תוצב תחנת פעילות בנושא ספציפי, אשר תציג בהתאם לשעות הפעילות. ההפנינג יכלול צפייה בהדגמות חיות, התנסות, צפייה בסרטונים, הסברה פרונטלית, חלוקת עלונים והצגת ציוד ואמצעי כיבוי חילוץ והצלה. מנהל האירוע מטעם הכבאות הוא ליאור מסורי, ממלא מקום קצין תכניות בתחנת כיבוי האש ברחובות.

טפסר משנה איציק לוי, מפקד התחנה האזורית ברחובות: "כיבוי אש והצלה עם הפנים לקהילה. אנו שמחים להגיע אל הציבור ולהכיר לו מקרוב את עבודת לוחמי האש, על מגוון יכולותיה. בדרך זו נוכל גם להעביר את המסר בדבר מניעת שריפות הן בבית והן מחוצה לו".

ראש העיר רחמים מלול: "החלטנו להיערך בעיר לל"ג בעומר באמצעות אירוע חווייתי המכיל את המסרים החשובים להישמרות מנזקי האש. אנו שמחים לשתף פעולה עם לוחמי האש ומזמינים את כל הילדים והוריהם להתרשם מקרוב באירוע הייחודי הזה".

מנכ"ל עיריית רחובות דורון מילברג: "אנו משקיעים משאבים בבניית האירוע החשוב הזה, אשר ממנו יוכלו תושבי העיר וילדיהם ליהנות ללא עלות. מצאנו שילדים מרותקים לעבודת לוחמי האש, ובשבילנו זוהי הזדמנות מצוינת להמחיש את המסרים החשובים בדבר שמירה על בטיחות אש בבית בפרט ובעיר בכלל".

חבר המועצה אביב איטח, מחזיק תיק שכונות ומשפחות צעירות: "הבטיחות במקום הראשון ואני מזמין את כל המשפחות הצעירות, הורים וילדים, להגיע ולרכוש ידע חשוב ביותר תוך כדי חווית הנאה לכל המשפחה".

לוחמי האש בפעולה (צילום אילוסטרציה: עומר שפירא)

לוחמי האש בפעולה (צילום אילוסטרציה: עומר שפירא)

 

בין התחנות שיפעלו במקום יוצג התוכן כדלהלן:

הצגת ציוד מבצעי של לוחמי האש, כגון רכב כיבוי, תצוגת ציוד ואמצעים לגילוי וכיבוי דליקות, סולם גבהים ועוד. התצוגה תכלול הסבר פרונטאלי; הדמיה של חילוץ נפגעים מדירה בוערת; הדמיה של עבודת לוחמי האש בעת חילוץ מרכב; תצוגה של היחידה ללוחמה מיוחדת בכיבוי והצלה, אשר מאומנת להילחם באש ולחלץ לכודים בגובה רב, לרבות סנפלינג וחילוץ ממים; הסברה בנושא שמירה על בטיחות אש במבנים; מסלולי התנסות לילדים בעבודת לוחמי אש; עמדת ל"ג בעומר, להסברה כיצד לבנות מדורה ואמצעי זהירות ובטיחות נדרשים; עמדות יצירה לילדים בנושא לוחמי האש ובטיחות אש; עמדת צילום לילדים, עם תחפושת לוחם האש; במסגרת ההפנינג הייחודי יהיו הסברה והדגמה לכלל הציבור, כיצד נוהגים בעת שריפה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר