שומרי הדרך
שומרי הדרך

מאות דיווחים על עבירות תנועה הועברו על ידי מתנדבי "שומרי הדרך" ברחובות

חודש וחצי לאחר פתיחת מיזם שומרי הדרך ברחובות, 133 מתנדבים בעיר דיווחו על מאות עבירות תנועה באמצעות האפליקציה. חלק מהדיווחים יישלחו למשטרה

פורסם בתאריך: 10.4.18 14:03

-->

בעיריית רחובות מבקשים לשמור על הבטיחות בכבישי העיר בכל דרך אפשרית. מחלקת הבטיחות באגף חירום, בטחון ובטיחות נרתמה לקידום מיזם "שומרי הדרך – שינוי חברתי בכבישים". בכנס שנערך לפני כחודש וחצי הושק המיזם ברחובות ונערכה הסברה אודות השימוש באפליקציה, אשר מאפשרת לדווח על נהגים במכוניות בכביש שמבצעים עבירות תנועה ומסכנים את סביבתם. הדיווחים נשלחים הישר למרכז הבקרה והסינון ברשות הלאומית לבטיחות בדרכים. במקרה של עבירה מסכנת חיים, לאחר בדיקה מקצועית המאששת כי אכן ניתן לזהות בבירור את העבירה ואת מספר הרישוי של הרכב שביצע אותה, הסרטון מועבר לטיפול אגף התנועה במשטרת ישראל.

כעת עולה כי מאות דיווחים כבר הועלו מאזור רחובות מתחילת פעילות המיזם ועד היום באמצעות כ-133 מתנדבים. לאור הנתונים והיקף המתנדבים, רחובות נחשבת לאחת מהערים המובילות בהצטרפות לשומרי הדרך. מיזם זה הוא מיזם התנדבותי של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים בשיתוף אגף התנועה של משטרת ישראל ועמותת "נתיב בטוח".

אייל לוי, מנהל המטה העירוני לשמירה על בטיחות בדרכים: "רחובות נחשבת לאחת הערים הבטוחות בכבישים ואנו משקיעים כל מאמץ לשמור על כך ולהפחית ככל שניתן את הסיכון לכל מי שנוהג או הולך רגל ברחובותינו. אחת הדרכים לכך היא מיזם "שומרי הדרך" אשר באמצעותו מדווחים מתנדבים אזרחים על עבירות תנועה, ולאחר בדיקה במרכז הבקרה של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים הדיווח נשלח למשטרת ישראל לביצוע אכיפה".

מפת הדיווחים של שומרי הדרך ברחובות בחודש האחרון

מפת הדיווחים של שומרי הדרך ברחובות בחודש האחרון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שומר חוק שלא תומך בשטינקרים

    כל הכבוד באמת כמה טוב להיות תושב בעיר שהתושבים בה מלשינים על שכיניהם.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר