העובדת הזרה שהותקפה
העובדת הזרה שהותקפה

צעיר תקף עובדת זרה בקרית משה וניסה לכפות עליה יחסי מין

המשפחה שמעסיקה את העובדת: "היא רוצה לעזוב את הארץ ולחזור לפיליפינים אחרי מה שעברה"

פורסם בתאריך: 5.7.17 10:59

-->

בשבת האחרונה התרחש אירוע קשה בשכונת קרית משה, כאשר צעיר הגיע לדירה בשכונה וניסה לכפות על עובדת זרה מהפיליפינים שמטפלת בקשישה מקומית לקיים עמו יחסי מין.

בני משפחתה של הקשישה סיפרו השבוע על הטראומה שחוותה העובדת: "הגיע בחור צעיר לבית, דפק בדלת הכניסה והחל להכותה אותה בצורה קשה ופצע אותה בפניה. היא נזקקה לטיפול רפואי".

בתה של הקשישה נועדה עם מפקד תחנה משטרת רחובות, סגן ניצב שרון מנור, במהלך פגישת עבודה במסגרת אחרת שבה היא פעילה, ושם העלתה בפניו את הסיפור. בעקבות כך זומנה ביום שני העובדת הזרה אל תחנת המשטרה לצורך גביית עדות נוספת וטיפול יסודי בתקיפה שעברה.

בתה של הקשישה סיפרה השבוע: "האירוע קרה בשבת, בשעה 6:30 בבוקר. בחור צעיר דפק לאמא שלי על דלת הבית. יש לה עובדת זרה פיליפינית כבת 50, אבל אמא שלי חשבה שזו השכנה ופתחה את הדלת. הבחור פגש בעובדת הזרה שהייתה בבית ואיים שאם היא לא תקיים איתו יחסי מין הוא יהרוג אותה. העובדת ניסתה להתנגד, אבל לפי מה שהיא סיפרה לי הוא התנפל עליה והכה אותה קשות. התוקף לא חדל ממעשיו והמשיך למרות שהיא צרחה והתחננה על נפשה שירפה ממנה. היא פונתה לבית החולים קפלן באמבולנס ומשם, לאחר שקיבלה טיפול רפואי, היא המשיכה אל תחנת משטרת רחובות והגישה תלונה על המקרה. במשטרה חקרו אותה במשך כמה שעות, הציגו בפניה תמונות של חשודים פוטנציאלים והיא לא הצליחה לזהות אף אחד".

מה מצבה היום?

"אחרי כמעט 20 שנה שהיא בארץ היא רוצה לעזוב את ישראל ולחזור לפיליפינים אחרי מה שהיא עברה. אני בטוחה שאותו חשוד תקף עוד מטפלות בשכונה שלנו. מפקד התחנה אמר שהם טיפלו באירוע ושזה לא נכון, אבל לדעתי יש פה פצצה מתקתקת של אדם-מפלצת ויום אחד מישהי עלולה להירצח. כנראה שהוא חושב שבגלל שמדובר בעובדות זרות הן לא יעזו לדבר והחקירה המשטרתית לא תקודם. לצערי בינתיים הוא צודק כי זה מה שבאמת קורה בפועל".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר