חניון פקריס בפארק המדע
חניון פקריס בפארק המדע

חניון פקריס שבפארק המדע נסלל וייפתח מחדש

עיריית רחובות סללה והסדירה את החניה בחניון פקריס בפארק המדע, שייפתח לשימוש ביום ראשון בבוקר

פורסם בתאריך: 5.4.18 12:42

-->

בעצה אחת עם ראש העיר רחובות, רחמים מלול, אגף התנועה, הפיקוח, השילוט והשיטור העירוני הסדיר בימים אלה את החניה בחניון פקריס שבפארק המדע – החניון הציבורי הגדול ביותר בעיר, המשתרע על כשמונה דונם.

החניון, הממוקם מול תחנת הרכבת בעיר, מכיל מאות מקומות חניה ונחשב לאחד העמוסים בעיר, כיוון שהוא משמש את הנוסעים ברכבת ואת באי פארק המדע. בחודשים האחרונים התקבלו באגף התנועה ובעמוד הפייסבוק של עיריית רחובות פניות של תושבים רבים אשר ביקשו לסלול את המגרש על מנת שהשימוש בו יהיה נוח יותר. באגף התנועה חיכו לתום החורף והגשמים על מנת שיתאפשר לבצע את העבודות, שלא ניתן לעשות בימי החורף. עם היציאה לחופשת החג החלו בעבודות על מנת לסיימן עד תום החג: החניון נסלל וסומנו בו תאי חניה על מנת שהחונים לא יחסמו זה את זה. בביצוע העבודות הושקעו מאות אלפי שקלים.

חניון פקריס בפארק המדע

חניון פקריס בפארק המדע

ליאור שוקרי, מנהל אגף התנועה, השילוט, הפיקוח והשיטור העירוני, ציין: ״אנו קשובים לפניות התושבים. בעצה אחת עם ראש העיר החלטנו לשדרג את החניון ולהפוך אותו לנגיש ונוח יותר לשימוש לטובת אלפי החונים מדי יום. חיכינו לסיום החורף וביצענו את חידוש החניון. באופן זה יהיה קל יותר לחנות בו".

כאמור, החניון יפתח לציבור ביום ראשון (8.4) בבוקר.

חניון פקריס בפארק המדע

חניון פקריס בפארק המדע

תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. י.

    זה החניון שהיה גדול פי 80 וסגרו אותו לשנים בשביל לדחוס עוד בניינים בפארק ולהעיק על הציבור בבוקר ובערב ובזמן הזה אנשים רבו על חניות שלא היו קיימות וקיבלו דוחות ועכשיו כשסיימו עד הודעה חדשה נשאר רק עשירית חניון שהיה לפני?? זה החניון הזה?

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר