גיורא בן ארי עם דורון מילברג, רמי מדהלה, אביב איטח וערן יחיא רגע לפני כניסת החג
גיורא בן ארי עם דורון מילברג, רמי מדהלה, אביב איטח וערן יחיא רגע לפני כניסת החג

גיורא בן ארי: "כמות הפסולת שנאספה בהכנות לחג עמדה על למעלה מ-500 טון"

חבר מועצת רחובות המחזיק בתיק שיפור פני העיר, גיורא בן ארי, ביקש להודות לעובדי אגף התברואה על עבודתם בימים שקדמו לחג הפסח: "אני לא מתבייש לומר שאנחנו נקרעים. כולם עבדו יום ולילה"

פורסם בתאריך: 4.4.18 08:51

-->

חבר מועצת רחובות המחזיק בתיק שיפור פני העיר, גיורא בן ארי, ביקש להודות השבוע לעובדי אגף התברואה על עבודתם בימים שקדמו לחג הפסח.

בן ארי: "אני  קם כל בוקר בחמש ויוצא לפקח על העבודה השוטפת. יכול להיות שהעובדים שמרוב עומס מספר נקודות מעטות נשכחו, אבל רוב העיר הייתה מצוחצחת לקראת החג. אני לא מתבייש לומר שאנחנו נקרעים ויש לציין לשבח את עובדי התברואה של עיריית רחובות, שעבדו בגשם השוטף ובמזג אוויר לא פשוט. אי אפשר שלא להזכיר אותם. אני רוצה להודות גם לראש העיר רחמים מלול שנתן לנו אפשרות לעבוד עם 50 עובדי ניקיון, חמש משאיות מנוף ושני טנדרים לפינוי פסולת וקרטונים. בתור מחזיק התיק אני מביע את תודתי והערכתי למנהלי האזורים ולכל העוסקים במלאכת הקודש. כולם עבדו יום ולילה".

נתקלתם בפסולת יוצאת דופן לקראת הפסח?

"אספנו דברים שלא להאמין שאנשים זרקו, כולל מקררים וטלוויזיות. כל מה שהושלך לפח נלקח ונזרק וכמות הפסולת שנאספה בהכנות לחג עמדה על למעלה מ-500 טון, כאשר ביום רגיל מפנים כ-200 טון. אני מודה למנהל האגף קובי יהושוע, לסגנו ערן יחיא ולמנכ"ל העירייה דורון מילברג שניצחו על כולם ודאגו שהכל יתנהל כמו שצריך והתרוצצו בשכונות עד דקה לפני כניסת החג. כולם נרתמו לטובת העניין משעת בוקר מוקדמת – שתיים לפנות בוקר. העבודה כללה מערך לוגיסטי שלם בשיתוף פעולה עם הכיבוי, כי גם עברנו לכבות את המדורות הרבות של שריפת החמץ בכל רחבי העיר. אני חושב שהתוצאה מדברת בעד עצמה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר