משטרת רחובות (צילום: אלעד חיימוביץ')
משטרת רחובות (צילום: אלעד חיימוביץ')

אלימות בשני מועדונים הסתיימה בקטטה ובפצועים

בראשון לציון שלושה צעירים בני 27  נעצרו בחשד שביצעו שוד מחוץ למועדון. ברחובות בליין איים והשתולל עד שנוטרל על ידי גז פלפל

פורסם בתאריך: 4.7.17 12:51

-->

בשישי בלילה התפתחה קטטה באחד המועדונים במזרח ראשון לציון, ובה היו מעורבים כ-15 צעירים. מאבטחי המועדון הצליחו להוציא את חלקם אל מחוצה למקום, אלא שהצעירים המשיכו בקטטה. שלושה מהמעורבים תקפו קשות צעיר אחר, ובשעה שזה נפל על הרצפה הם גנבו ממנו כרטיס אשראי, מכשיר פלאפון וכסף מזומן שהיה ברשותו. שוטרים שהגיעו למקום הבחינו בשלושה מתרחקים ועצרו אותם. החשודים, ששניים מהם היו ללא חולצות מאחר והם נקרעו במהלך הקטטה, הכחישו בחקירה את מעורבותם באירוע אך מסרו דיווחים סותרים. במוצאי שבת הם הובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון, שם סנגוריהם טענו כי חלקם ללא עבר פלילי ואף ניסו לדחות את טענות המשטרה לשוד המיוחס להם, מאחר ובחיפוש שנערך על גופם לא נמצאו הפריטים שלכאורה נשדדו. השופטת עדנה יוסף קוזין האריכה את מעצרם של שניים מהחשודים בשלושה ימים, ואילו את מעצרו של השלישי האריכה ביומיים.

תקרית אלימה נוספת אירעה בשישי לפנות בוקר באחד המועדונים בפארק המדע ברחובות, כשאחד הבליינים שהיה בגילופין התקוטט עם המאבטחים של המועדון. הם נטרלו אותו באמצעות גז פלפל וכוחות  משטרה שהגיעו למקום אספו את מצלמות האבטחה ועיכבו לחקירה את הצעיר החשוד בתקיפה. במקביל נגבו עדויות ממאבטחי המקום לצורך המשך החקירה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר