חניה צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

עד צאת החג – חניה חינם בכחול-לבן

עיריית רחובות מעודדת את העסקים בעיר והחל מהבוקר (רביעי) ועד אחרי חג הפסח תותר חניה חינם בכחול לבן ברחבי העיר, למעט בפארק המדע

פורסם בתאריך: 28.3.18 09:27

-->

עיריית רחובות תאפשר חניה חינם בכחול-לבן בכל רחבי העיר, מלבד פארק המדע, החל מהבוקר, יום רביעי ה-28.3, ועד אחרי החג במוצאי שבת ה-7.4. דו"חות יינתנו רק על חניה במקומות אסורים.

הסיבה למהלך: בעירייה מבקשים לעודד את התושבים לערוך את קניותיהם ואת ההכנות לחג בעיר, ולעשות זאת ללא דאגות חניה. כמו כן מבקשים בעירייה לחזק את העסקים המקומיים ברחבי העיר במהלך החג ולאפשר לתושבים ליהנות מאירועים שונים בחג ללא דאגות חניה. חשוב לציין שנית כי היוזמה אינה כוללת את פארק המדע, וכי על מנת לשמור על הסדר בכבישי העיר ובמדרכות, לא תתאפשר חניה במקומות האסורים לחניה בעיר.

ראש העיר רחמים מלול: "אנו רוצים לחזק את העסקים המקומיים ולאפשר לתושבי העיר לערוך את ההכנות והקניות לפני החג ובמהלכו – ברחובות. גם לאורך החג נאפשר חניה חינם במקומות המסומנים בכחול- לבן על מנת להקל על התושבים. אנו מאחלים חג אביב שמח לתושבות ותושבי רחובות".

יניב מרקוביץ, המשנה לראש העיר ויו"ר רשת חוויות: "אנחנו שמחים לתמוך ביוזמה הזו למען התושבים. נוער חוויות ילוו את היוזמה הזו בהסברת פנים לתושבים ובהפתעה משלהם".

ליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה, חניה, שילוט ופיקוח ושיטור עירוני: "אנחנו שמחים לאפשר חניה חינם ברחבי העיר לרגל חג הפסח ואנו מזמינים את התושבים לעשות בה שימוש. פקחי האגף יאכפו את חוקי החניה במקומות האסורים בחניה, על מנת להמשיך ולשמור על הסדר בכבישי העיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. מלאך

    שאפו ישר כח על חניה בחינם, אבל מחירי נדל"ן ברחובות יקרים מאד מאד מאד עפים על עצמם, כמעט כמו הוד השרון, אדני ראש העיר תחשבו על דור המשך שיגרו ברחובות ולא יברחו מהעיר, די נמאס לצעירים לספוג את מחיר היקר כסף לא גדל על עצים, בסוף יישארו רק מבוגרים בעיר לכור במקום אחר, בלי צעירים העיר רחובות מתה, כמו עיר רפאים עוד מעט בחירות, אני פעיל לדור העתיד

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בוקר טוב רחמים
    אחרי שכל השנה חנויות נסגרות בעיר מחוסר חניה נזכרת לעודד את התושבים יומיים לפני החג? מגיע לך כפיים…
    אין חניה כל השנה, אתה דופק את העסקים את הלקוחות ןאת הספקים, אז באמת כדאי שתפנה את מקומך לטובת מישהו אחר

  3. נמאס כבר

    חניה חינם צריכה להיות כל השנה, זה הפתרון.. כל מיני סוכריות, הן דבר מבורך אבל מאד נקודתי ולא ממש עוזר.. בחג ממילא עסקים לא עובדים, אז מה הקשר? מתן דיל, אתה פה?

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר