חיילים (צילום אילוסטרציה: דובר צה"ל)
צילום אילוסטרציה: דובר צה"ל

עיריית רחובות מחלקת קמחא דפסחא לחיילים בודדים ומעוטי יכולת

עיריית רחובות ממשיכה במסורת חלוקת תווי שי לחיילים בודדים ומעוטי יכולת תושבי העיר, ביוזמת המשנה לראש העיר עו"ד יניב מרקוביץ'

פורסם בתאריך: 26.3.18 12:40

-->

לפני כארבע שנים אישר ראש העיר רחובות, רחמים מלול, לחלק "קמחא דפסחא" לחיילים בודדים ומעוטי יכולת לפני חג הפסח, ביוזמתו של המשנה לראש העיר עו"ד יניב מרקוביץ'.

לאור הקרבה לערב החג, קוראים בעירייה לחיילים בודדים ומעוטי יכולת  לפנות מיידית ללשכת ראש העיר ולא יאוחר מיום חמישי הקרוב, ה-29.4 בשעה 12:00. יש לשלוח בקשה עם פרטי החייל, תעודה המעידה על מגוריו בעיר ומסמך רשמי מהצבא (קצינת ת"ש) המאשר את היותו חייל בודד או ממשפחה המוכרת על ידי הצבא כמעוטת יכולת.

את הבקשות יש להעביר לראש לשכת ראש העיר, דודי אשכנזי, באמצעות אימייל: [email protected]‏ או בהגעה לעירייה, בתאום מראש בלבד מול לשכת ראש העיר בטלפון 089392201.

ראש העיר רחמים מלול: "אנו שמחים להעניק לחיילים אשר על אף האתגרים בחייהם האישיים, בוחרים לדחוק את הקשיים לצד ולשרת בצה"ל. אנו מוקירים אותם על תרומתם למדינה וזה המעט שנוכל לעשות עבורם. אני מאחל לחיילים ולמשפחותיהם חג שמח ומקווה כי התווים יאפשרו להם לחגוג את החג בכבוד".

רחמים מלול (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

רחמים מלול (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

 

עו"ד יניב מרקוביץ', המשנה לראש העיר: "חלוקת מנות מזון או תלושי קנייה לקראת חג הפסח מייצגות בצורה היפה ביותר מה היא סולידריות חברתית וערבות הדדית. לצערי, במציאות החברתית כלכלית בה אנו חיים היום אנשים רבים לא מסוגלים להתקיים בכבוד ולחגוג את חגי ישראל כראוי,  בין אותם אנשים ישנם חיילים שאין להם איך לחגוג את החג. לשמחתי, גם השנה ראש העיר נעתר להצעתי ושוב נחלק תווים לחיילים זכאים תושבי העיר שלנו כדי לעזור להם לחגוג את החג בכבוד. אני מאחל בהזדמנות זו חג שמח לכל תושבי העיר".

יניב מרקוביץ'

יניב מרקוביץ'

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר