צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

ברחובות נפתחה קבוצה לאימהות יחידניות מבחירה

באגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות פתחו קבוצה ייחודית שתיתן מענה לצרכים ולמאפיינים של אימהות יחידניות מבחירה. האימהות נפגשות אחת לשבועיים בימי שישי בבוקר בויצ״ו לשיחה והרצאות בנושאים שונים

פורסם בתאריך: 25.3.18 14:41

-->

לראשונה ברחובות, נפתחה קבוצה עבור אימהות יחידניות מבחירה. במסגרת זו הנשים נפגשות, משוחחות, משתפות זו את זו ושומעות הרצאות בנושאים שונים, החל מפיננסים ועד לחשיבה חיובית. המפגשים נערכים אחת לשבועיים בימי שישי בויצ"ו רחובות (הרצל 131), במגמה לחבר בין אימהות הנתקלות באתגרים דומים, ליצירת שיח פתוח ומעצים.

הצוות לעבודה קהילתית באגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות, יחד עם ויצו, פועלים לאורך שנים רבות למען אימהות חד הוריות תושבות העיר בתחומים שונים. עקב ההבנה בדבר הצרכים השונים והמאפיינים המייחדים אימהות חד הוריות מבחירה, הוחלט לפתוח את הקבוצה הייחודית עבורן.

אירית שיפריס, מנהלת האגף לשירותים חברתיים: "זיהינו את הצורך בהקמת קבוצה ייחודית מאחר ומדובר ביחידה משפחתית ייחודית המתמודדת עם אתגרים המאפיינים רק אותה. אנו שמחים להעניק את השירות הזה והתגובות שקיבלנו מחזקות את ההחלטה לצאת לדרך במתכונת זו".

סלי פרנק, מנהלת הפרויקט: "מדובר בקבוצה של נשים עוצמתיות וחזקות אשר מצאו אצלנו את היכולת להתאחד ולהיפגש אחת עם השנייה ולהחליף דעות, רשמים וחוויות. המפגשים עד כה היו מאוד מרגשים ונשמח שנשים רלוונטיות נוספות יצטרפו וייקחו חלק בקבוצה זו".

רנה שיינברג, אם יחידנית תושבת רחובות המשתתפת בקבוצה: "להיות יחידנית מבחירה זה לא להיות חד הורית, זה לא להיות גרושה. להיות יחידנית מבחירה אומר שבחרתי להביא לעולם ילד, ילדה או תאומים לבד מתרומת זרע. המשמעות היא שאין אבא בתמונה. רובנו מרגישות שזו הייתה הבחירה הנכונה ביותר עבורנו. בחירה שמעשירה את חיינו, עוזרת לנו לצמוח כבנות אדם, להבין כמה כוח יש לנו. מה היינו מבקשות לעצמנו? קצת זמן איכות לעצמנו. את היכולת לשתות קפה בנחת, או להיות מסוגלות לסיים קפה בלי שיתקרר לגמרי. שעה בשבוע רק לעצמנו. זה הכול. הכול כדי שנוכל לאגור כוחות ולהמשיך לטפל באהובים הקטנים שלנו הכי טוב שאנו יכולות, לבד".

לפרטים נוספים ולהצטרפות ניתן לפנות לסלי טוביאק פרנק, עובדת סוציאלית קהילתית, האגף לשירותים חברתיים, בטל': 089485921.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר