העסקים שעושים את רחובות: ג'חנון, קובניות ומלאווח במאפייה ביתית

פרויקט משותף של רשת שוקן ובנק הפועלים לעידוד קנייה בעסקים מקומיים: הכירו את הבוטיק הייחודי למידות גדולות ואת העסק המשפחתי שמציע מטעמים בניחוח תימן

פורסם בתאריך: 25.8.20 11:24

-->

מאמושקה: חנות הבגדים שנולדה בעקבות הריון

מאמושקה. צילום: עלמה פריד

מאמושקה. צילום: עלמה פריד

שנת הקמה: 2012

האנשים שמאחורי העסק: רותם כנען

על העסק: "בוטיק בגדי נשים במידות 50-34. אישה בגילים שונים; צעירה ומבוגרת, בהיריון ואימא, יכולה למצוא אצלנו מה ללבוש לפי טעמה האישי. השם מאמושקה מסמל את ה-Cool Mum. רוב הבגדים הם של מעצבים ישראלים ואני בוחרת אותם לפי קהל הלקוחות שלי כי אני כבר מכירה את טעמן. מבצע עכשווי: פריט שני של חברת קארינוי ב-50 אחוזי הנחה".

איך התחלנו: "כשהייתי בהריון לא מצאתי בגדים שמתאימים לי ושאני אוהבת, והבנתי שזה משהו שיש בו צורך. לכן פתחתי בעצמי חנות עם בגדים שיתאימו לנשים בהיריון ולאימהות. סיימתי לימודי צילום במכללת הדסה בירושלים ופתחתי סטודיו לצילומי היריון ולאחר מכן את החנות. חשבתי שהיא תהיה עסק נלווה והיא התפתחה וגדלה, כיום אני משלבת בין שניהם".

מה הקורונה לימדה אותנו: "הלקוחות שלי הכי מקסימות בעולם. הן ממשיכות לקנות כשאתה נותן שירות ממש טוב. למדתי גם לא לסמוך על עזרה של אף אחד ובחודשיים שלא הייתה לי פרנסה, עבדתי בשופרסל".

כתובת: אחד העם 9, רחובות

טלפון: 08-6467761

לכניסה לפייסבוק לחצו כאן 

 

מטעמי תימן: העסק המשפחתי שניצל מקריסה

מטעמי תימן. צילום: קובי אלקובי

מטעמי תימן. צילום: קובי אלקובי

שנת הקמה: 1980

האנשים שמאחורי העסק: קובי ויניב אלקובי

על העסק: "אנחנו מכינים ג'חנון מקורי, לחוח, קובניות ומלאווח בעבודת יד במאפייה ביתית. הכול פה חם וטרי, נעשה באהבה ובאיכות גבוהה מאוד".

איך התחלנו: "העסק היה של חמי ואנחנו שיקמנו וחידשנו אותו. הוא היה בקריסה ומשהו בתוכי לא נתן לי לוותר עליו. ברוך השם, אחרי עבודה קשה הבאנו את העסק להישגים ולאיכויות. למדתי להכין את כל המנות לבד".

מה הקורונה לימדה אותנו: "צריך לקחת הכול בפרופורציות ולהתחשב בזולת, לדאוג לאלה שיש להם פחות או שאין להם ולהשתדל לעשות דברים טובים".

כתובת: הרצל 103, רחובות

טלפון: 08-9456790

 

רוצים להכיר את כל העסקים שעושים את רחובות? לחצו כאן 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אהר'לה הנדלסמן סדן

    כל הכבוד למייזם . גם אני בעל עסק ברחובות . אני מדריך תיירים "אשכול"( נאלצתי למכור ביוני את הלימוזינה היחידה אשר פעלה כחוק בישראל) ו "מדברי" בגיל פנסיה ללא פנסיה וללא תמיכה ממשלתית . אני מתמחה בסיורי מורשת ולייף סטייל . שבוע שעבר לאחר חמשה חודשים היה לי טיול / יומולדת – סיור יין בשני יקבים השפלת יהודה עם זוג ממזכרת בתיה . הצעתי להנהלת העיר רחובות ולמשרדי התיירות , החינוך , התחבורה , התרבות והספורט , למנהלי הרשויות המקומיות ומערכת החינוך למנהלי הפארקים הלאומיים ורשות העתיקות לרתום ללימודי / הוראת חוץ ושטח הכל התחומים את מורי הדרך המורשים / מדריכי התיירים ולהקל על מצוקת המקום בבתי הספר מוסדות החינוך ביציאה ללימודי חוץ בשטח . כך תנתן עבודה למורים הדרך , לנהגים וחברות הסעה , למאבטחים וחובשים

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר