מכון התפתחות הילד
מכון התפתחות הילד

רשת חוויות ובית חולים קפלן מפתחים קשרים

חדש: שיתוף פעולה מקצועי בין היחידה להתפתחות הילד ברשת חוויות והמכון להתפתחות הילד במרכז הרפואי "קפלן"

פורסם בתאריך: 2.7.17 11:20

-->

באחרונה נחתם הסכם לשיתוף פעולה מקצועי, משמעותי וחשוב בין היחידה להתפתחות הילד ברשת חוויות רחובות, לבין המכון להתפתחות הילד במרכז הרפואי "קפלן", בהנהלת ד"ר יובל שילון. על פי ההסכם, המכון להתפתחות הילד בקפלן ייתן ליווי מקצועי לרשת חוויות, כמו גם סיוע שוטף בהדרכה מקצועית. "מדובר בצעד חשוב ובמכפיל כוח משמעותי בעשייה הקהילתית של רשת חוויות בתחום התפתחות הילד בגיל הרך", מסר יו"ר דירקטוריון "חוויות" רחובות והמשנה לראש העיר, עו"ד יניב מרקוביץ'.

ד"ר יובל שילון

ד"ר יובל שילון

 

היחידה הקהילתית  להתפתחות הילד ברשת חוויות  רחובות הינה גוף מקצועי המרכז את תחום הטיפולי בגיל הרך ונותן מענה למכלול ההיבטים והצרכים ההתפתחותיים של ילדים, כולל העשרה, הדרכה, מניעה, אבחון וטיפול  בתחום המוטורי, שפתי, חברתי ורגשי. הטיפולים ביחידה ניתנים באמצעות צוות רב מקצועי ומטפלים פרא-רפואיים והיא פועלת באישור ובפיקוח של משרד הבריאות ומוכרת על ידי קופות החולים.

אסנת לוי מנהלת אגף הגיל הרך ברשת "חוויות": "אנו רואים חשיבות רבה וקפיצת דרך משמעותית עם החיבור וההתקשרות למכון להתפתחות הילד בקפלן כחלק מקידום המקצועי של היחידה וכן מחיבור הקהילתי לבית החולים הגדול באזור, אשר נותן מענה לתושבי העיר רחובות. אני מאמינה שעבודתנו המשותפת תיקח את מערך התפתחות הילד בעיר צעד משמעותי נוסף קדימה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר