המרכז הרפואי קפלן (צילום: המרכז הרפואי קפלן)
המרכז הרפואי קפלן (צילום: המרכז הרפואי קפלן)

הסירחון והתעלומה: במכון הריפוי בעיסוק בקפלן יש ריח נוראי כבר מספר שבועות והבעיה לא נפתרת

מטופלים מתלוננים על ריח בלתי נסבל במכון הריפוי ועיסוק בקפלן, ומעידים על תלונות קשות גם של הצוות. בית החולים בתגובה: "נעשו מאמצים לאתר ולטפל במקור הריח. חל שיפור והמאמצים נמשכים"

פורסם בתאריך: 28.3.24 15:45

-->

תלונות קשות של מטופלים על ריח צחנה חיזק במכון ריפוי ועיסוק כף היד במרכז הרפואי קפלן. אחד המטופלים, שסיפר כי לא יכול היה לסבול את הריח וחזר לביתו ללא טיפול, תיאר זאת כ"ריח של נבלה. הוא סיפר כי התופעה נמשכת כבר כחודש ולמרות הבטחות הריח לא נעלם.

אותו מטופל סיפר: מזה כחודש במכון לריפוי ועיסוק יש ריח של נבלה. המטפלות במקום כבר התייאשו להתריע בפני ההנהלה והן סובלות כל היום. גם המטופלים והמטופלות סובלים בזמן שהם נמצאים שם. רבים כבר פנו לצוות אבל עושה רושם שגם הם חסרי אונים. אני כבר שבועיים מגיע למקום, נתקל בריח הנוראי הזה וחוזר הביתה ללא הטיפול, אני פשוט מאוד לא מסוגל להריח. זה חמור מאוד שאני נאלץ לוותר על טיפול חשוב בגלל ריח שלא מטופל".

עוד הוא מציין: "פניתי לתלונות הציבור בבית החולים, אישה אחת הגיעה איתי למכון ואמרה שזה מזעזע, אבל שום דבר לא השתנה. אני מתכוון לפנות גם למשרד להגנת הסביבה".

מהמרכז הרפואי קפלן נמסר: "אנו מצרים על אי הנוחות שנגרמה למטופלים ולעובדי המכון. נציין כי נעשו מספר מאמצים משמעותיים לאתר ולטפל במקור הריח. נכון לעכשיו, חל שיפור ואנו ממשיכים במאמצים למגר את התופעה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר