מימין: עמירם לוין, פרופ' טריף בדר, יוסי כהן, עמוס שביט (צילום: גלעד שעבני שופן)
מימין: עמירם לוין, פרופ' טריף בדר, יוסי כהן, עמוס שביט (צילום: גלעד שעבני שופן)

בזכות ערב הגאלה: מכון השד במרכז הרפואי קפלן יצויד בטכנולוגיות חדישות

כ-230 אנשים עסקים, בכירים במשק, בכלכלה ובחברה הישראלית השתתפו ביום שלישי בערב גאלה, שכל הכנסותיו קודש לשדרוג המרכז למאבק בסרטן השד בבית החולים

פורסם בתאריך: 14.9.23 10:44

-->

עמותת ידידי המרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית קיימה ביום שלישי ערב גאלה ייחודי, שכל הכנסותיו קודש לחיזוק ולשדרוג המרכז למאבק בסרטן השד בבית החולים.

לאירוע הגיעו, כדי לתמוך ולסייע, בכירי המשק והחברה בישראל: ראש המוסד לשעבר יוסי כהן, האלוף בדימוס עמירם לוין, אריק קרסו, עו"ד סנדי קולב, הבעלים של דיזנגוף סחר מנשה זליכה, מנכ"ל לוריאל אלי שגיב, מנכ"ל צמח המרמן, חיים פייגלין, האלוף בדימוס יפתח רון טל, לשעבר יו"ר הדירקטוריון של חברת נמלי ישראל, ורד צרפתי, מנכ"ל אגד תעבורה, גדעון מזרחי, יו"ר דוראל, דורי דודביץ, מייסד סולדארג, הבעלים של "אופל בלאנס", עודד ועדי איתן ורבים נוספים.

אירוע הגאלה התקיים ביקבי ברקן בחולדה, בהנחיית אשת התקשורת מרב מילר, בסיועה של כתבת חדשות 12 דפנה ליאל, ובנוכחות יו"ר כללית יוחנן לוקר, ומנהל המרכז הרפואי קפלן ובית החולים הרצפלד, פרופ’ טריף בדר. האירוע נחתם בהופעה של להקת "ג'יין בורדו".

באירוע, שנוהל על ידי מנכ"ל עמותת ידידי המרכז הרפואי קפלן, עמוס שביט, השתתפו כ-230 אנשי עסקים, בכירים ביותר במשק, בכלכלה ובחברה הישראלית, ובזכות אירוע זה ישודרג מכון השד של בית החולים ויצויד בטכנולוגיות מתקדמות ופורצות דרך לאבחון וטיפול בסרטן השד באופן מקיף על כל ההיבטים הטיפוליים – הרפואיים, הרגשיים והאסתטיים.

 

 

יו"ר כללית, יוחנן לוקר: "כללית היא ארגון ארצי שפרוש בכל הארץ, והמרכז הרפואי קפלן הוא אחד מבתי החולים המצוינים שלנו, שנמצא בפרישה רחבה גם בקהילה. זהו מרכז של עוצמה, ומכון השד בתוכו הוא אי של מקצועיות ומצוינות רפואית קלינית. המודל שלו בנוי על ראיה הוליסטית ותפיסה של one stop shop, שתלך ותתרחב בכללית כולה, ואני רוצה שהמטופלות של המכון ייכנסו בשערי קפלן בחיוך למרות כל החרדות. אני גאה בכם ומודה לכם על הסיוע והתרומה לאפשר לנו להעמיק ולשדרג את היכולות של המכון במאבק בסרטן השד".

מנהל המרכז הרפואי קפלן ובית החולים הרצפלד, פרופ’ טריף בדר: "המרכז הרפואי קפלן הוא בית של מצוינות שמשלב איכות מקצועית, חדשנות וטיפול אישי, אנושי ומסור. מכון השד בקפלן מעניק שירותי רפואה מתקדמים, ובזכות הערב הזה נכניס טכנולוגיות חדשות ומתקדמות, ונשפר באופן ניכר את מערך בריאות האישה. אני מבקש להודות לכל מי שהשתתף ולעמותת הידידים, ולאחל שנה טובה לכולם".

מנכ"ל עמותת ידידי המרכז הרפואי קפלן, עמוס שביט: "סרטן השד הוא הסרטן הנפוץ ביותר כיום אצל נשים, הוא גורם תמותה מוביל בקרב נשים, והתחייבנו לעשות הכל, אבל הכל, כדי שבקפלן יהיה המענה הטוב, המתקדם והמצויד ביותר עבור הנשים. אירוע הגאלה הזה היה ערב של חסד, בהשתתפות השמנא והסלתא של החבר הישראלית, ואני רוצה להוקיר תודה, מעומק הלב, לכל מי שהשתתף, לכל מי שסייע בהצלחתו, ובעיקר למשה טרי היקר, ולברך את כל בית ישראל בשנה טובה".

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר