טקס הסרת הלוט של "מרפאת החלומות" במרכז הרפואי קפלן (צילום: עודד אנטמן)
טקס הסרת הלוט של "מרפאת החלומות" במרכז הרפואי קפלן (צילום: עודד אנטמן)

חברת אלדן תרמה 3 מיליון שקלים להקמת מרפאת ילדים מתקדמת בקפלן

בטקס הסרת הלוט של "מרפאת החלומות" אמר יוסי דהן, היו"ר והבעלים חברת אלדן: "יש מילה בעברית שהיא לדעתי המילה היחידה שאפשר לקרוא אותה משני הכיוונים: 'ונתנו'. כשאתה נותן אתה גם מקבל, וכך אני מרגיש"

פורסם בתאריך: 8.8.23 10:24

-->

ביום ראשון התקיים במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית טקס הסרת הלוט של "מרפאת החלומות" בבניין הילדים. הקמת המרפאה תתאפשר הודות לתרומתו של יוסי דהן, היו"ר והבעלים של חברת אלדן, וסיועה של עמותת ידידי המרכז הרפואי קפלן. בטקס השתתפו דהן ובני משפחתו, ד"ר אבינועם פירוגובסקי, ראש אגף רפואה בחטיבת בתי חולים, הנהלת כללית, פרופ' טריף בדר, מנכ"ל המרכז הרפואי קפלן ובית החולים הרצפלד, עמוס שביט, מנכ"ל עמותת ידידי המרכז הרפואי קפלן, חברי הנהלת המרכז הרפואי ואורחים.

התרומה הנדיבה של דהן, בסך 3 מיליון שקלים, תסייע בהקמת מרפאת ילדים חדשה בבניין חטיבת הילדים של המרכז הרפואי. מדובר במרפאה מתקדמת, ממוגנת ומצוידת לטיפול במגוון מחלות ילדים, ביניהן מחלות  פרקים, נוירולוגיה, סוכרת נעורים, אורתופדיה, אלרגיה, מרפאת פגים, אורולוגיה ועוד. המרפאה תשתרע על פני 1,200 מ"ר, ותהווה בשורה משמעותית עבור אלפי ילדים והוריהם.

דהן אמר בטקס: "אני נרגש מאוד לעמוד כאן היום. אני כעץ שתול אשר פריו נותן בעיתו. שורשי ממרוקו ופירותיי בישראל. יש מילה בעברית שהיא לדעתי המילה היחידה שאפשר לקרוא אותה משני הכיוונים: 'ונתנו'. כשאתה נותן אתה גם מקבל, וכך אני מרגיש. אני שמח לחלק את המצווה הזו עם אלו שיזמו את הקמת המרפאה, ביניהם פרופ' טריף בדר ועמוס שביט".

 

 

ד"ר פירוגובסקי: "מערך הילדים במרכז הרפואי קפלן הוא מערך מצטיין, והתרומה הנדיבה של יוסי דהן תסייע בקידום ובפיתוח שירותי הרפואה המצוינים הניתנים כבר היום במערך. הנדיבות של דהן ומשפחתו ראויה לכל הוקרה ותסייע רבות לילדים המטופלים בקפלן. אני מלווה היום את התהליך של בניית 'מרפאת החלומות' יחד עם פרופ' טריף והנהלת בית החולים, וזו הזדמנות להודות גם להם וגם לעמותת הידידים של קפלן על המאמצים לגייס את המשאבים לקידום הרפואה בקפלן ובישראל".

פרופ' בדר: "מערך הילדים במרכז הרפואי קפלן נותן שירות לאוכלוסייה רחבה, ומגיעים אליו ילדים מכל רחבי הארץ בשל המקצועיות והיחס האנושי והמסור, ולא בכדי קראנו למרפאה 'מרפאת החלומות'. היה לנו חלום לאגד בתוך בניין הילדים את כל מרפאות הילדים, ותרומתם הנדיבה של דהן ומשפחתו מקדמת אותנו משמעותית ביכולת שלנו לעשות זאת. יוסי דהן, שבנה את עצמו בשתי ידיו, פיתח קשרים בעזרת היכולות והחוכמה שלו, הצטרף היום למשפחת קפלן, ואני מבקש ממנו לצרף את קפלן גם כחלק ממשפחתו. אני רוצה להודות לו על נדיבותו, להודות לעמותת הידידים על הסיוע בגיוס המשאבים ולהנהלת הכללית על התמיכה בהפיכת החלום למציאות".

שביט: "אנו מחויבים לבית החולים, מחויבים לחדש ולשדרג, לשפץ ולאבזר, וזהו פרויקט אחד מני רבים שמובילה העמותה לשדרוג ולשיפור השירותים הרפואיים הניתנים במרכז הרפואי קפלן. אנו נרגשים ואסירי תודה ליוסי דהן ולמשפחתו היקרה על התרומה הנדיבה ועל שיתוף הפעולה הפורה איתנו, למען אלפי הילדים שמטופלים בבית החולים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר