נעמה ואורן, והכלב קנט, במחלקת יולדות בקפלן, צילום דוברות קפלן
נעמה ואורן, והכלב קנט, במחלקת יולדות בקפלן, צילום דוברות קפלן

לידה בלתי רגילה: מה עשה הכלב קנט בחדר לידה בקפלן?

כשנעמה ואורן הגיעו למיון יולדות בקפלן, ללידת בתם הבכורה. חוץ מהסבתות, אל ההורים הנרגשים התלווה גם אורח מיוחד, הכלב קנט. ההסבר בכתבה

פורסם בתאריך: 9.7.23 09:29

-->

מה עשה כלב בחדר הלידה של המרכז הרפואי קפלן ברחובות? ברביעי האחרון הגיעו למיון היולדות במרכז הרפואי קפלן נעמה ואורן, בני 31 מרחובות, ללידת בתם הבכורה. חוץ מהסבתות, אל ההורים הנרגשים התלווה לתהליך גם אורח מיוחד – קנט, כלב הנחייה של אורן, שהינו כבד ראייה.

"הוא היה פשוט מדהים", מספרת נעמה. "הוא זיהה שיש לי ציר עוד לפני, והגיע ללקק אותי כל פעם. ממש משכך כאבים כלבי וכלבבי", היא אומרת, "ועדיין ברוך בורא האפידורל!. מירב המיילדת הייתה חלום, אני מאחלת כזו מיילדת לכל יולדת".

 

מירב שער, המיילדת שפגשה אותם בחדר הלידה, סיפרה: "לא יכולתי לבקש סגירת מעגל כזו מושלמת. התחלתי עם הזוג המדהים בקורס הכנה ללידה, כאשר הייתה לי תחרות קשה עם קנט שישב קשוב", היא אומרת בחיוך. "סיימנו את הקורס עם הבטחה הדדית לזימון מהיקום שזוהי לא תהיי סוף דרכנו, וכך הגעתי למשמרת בוקר ומסרו לי שמחכה לי זוג מיוחד וכלב. גם פה התחרות עם קנט הייתה קשה".

הנוכחות של הכלב בחדר הלידה משכה את תשומת ליבם של כל הנוכחים. מירב: "בשלב מסוים אפילו הצעתי לזוג בהומור לדרוש דמי ליטוף. אני שמחה שזכיתי ללוות את הזוג המיוחד בהתקדמות מהירה ורגועה ללידה מופלאה. אורן נעמה וקנט, תודה לכם, הורים מדהימים, על חוויה מעצימה מלמדת ומיוחדת במינה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר