המרכז הרפואי קפלן (צילום: המרכז הרפואי קפלן)
המרכז הרפואי קפלן (צילום: המרכז הרפואי קפלן)

שוב זה קורה: נער מרחובות אושפז בגלל נזק לריאות שנגרם מסיגריות אלקטרוניות | צפו בסרטון

הנער אושפז בקפלן במצב בינוני, הוא הגיע לבית החולים כשהוא סובל מאי ספיקה נשימתית. כזכור, לפני מספר שבועות נפטר הנער מידן ברוך קלר ז"ל שאושפז במצב קשה מאותה סיבה

פורסם בתאריך: 3.5.23 09:59

-->

נער בן 16 מרחובות מאושפז בטיפול נמרץ ילדים במרכז הרפואי קפלן. הוא מאושפז עם חשד ל-EVALI – נזק לריאות הנגרם כתוצאה מעישון סיגריות אלקטרוניות, אשר עדיין מצוי בבדיקה. יצוין כי הנער העיד כי עישן סיגריות אלקטרוניות. הוא הגיע לבית החולים כשהוא סובל מאי ספיקה נשימתית, הוא מאושפז בשלב זה במצב בינוני ומקבל טיפול תומך. בעדכון נוסף נמסר מבית החולים קפלן כי "בשלב זה, בשל שיפור קל במצבו של הנער, הוא הועבר מטיפול נמרץ ילדים למחלקת ילדים. מצבו של הנער עדיין מוגדר בינוני, הוא סובל ממחלה פעילה ומקבל טיפול רפואי מהצוות במערך הילדים".

צפו בהסבר של ד"ר אלכס גורי, מומחה למחלות זיהומיות בילדים במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית:

מת הנער שריאותיו קרסו בשל סיגריות אלקטרוניות. שניידר: ככל הנראה ניתק עצמו ממכונת האקמו

כזכור לפני מספר שבועות נפטר במרכז שניידר לרפואת ילדים בפתח תקוה הנער בן ה-16, מידן ברוך קלר ז"ל, שאושפז במצב קשה, לאחר שריאותיו קרסו כתוצאה משימוש בסיגריות אלקטרוניות. הנער אושפז תחילה בקפלן ובהמשך הועבר לשניידר, שם חובר למכונת אקמו המחליפה את פעילות הלב והריאות.

 

 

משניידר נמסר אז: "בצער רב, אנו מעדכנים על פטירתו של הנער בן ה-16 שטופל ביחידה לטיפול נמרץ לב במרכז שניידר וחובר למערכת ה-ECMO בשל קריסה של ריאותיו, לאחר שימוש בסיגריות אלקטרוניות. מפרטים ראשונים עולה כי הנער נפטר לאחר שככל הנראה ניתק עצמו מה-ECMO מסיבה לא ברורה. פרטי המקרה דווחו למשרד הבריאות, נבדקים בשעה זו וייחקרו בימים הקרובים. אנו משתתפים בצערה של המשפחה".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר