לידה בקפלן: המיילדת מינה לבון, היולדת מיכל חורב, והתינוקת סתיו צילום דוברות קפלן
לידה בקפלן: המיילדת מינה לבון, היולדת מיכל חורב, והתינוקת סתיו צילום דוברות קפלן

"השתחררנו מזה מהר": המיילדת בקפלן ילדה את המחנכת של בנה

השתיים שרגילות להיפגש באסיפות הורים, נפגשו להפתעתן בחדר הלידה. מיכל חורב גילתה שהיא בהריון ביום האחרון של השבעה על אביה ז"ל: הרגשתי שהוא איתנו בלידה. המיילדת מינה לבון: "היה לי לכבוד ליילד אותה"

פורסם בתאריך: 18.12.22 10:18

-->

המיילדת מהמרכז הרפואי קפלן ילדה את המחנכת של הבן שלה: מיכל חורב, מחנכת כיתה ג' מיבנה, רגילה לפגוש את מינה לבון, אמא של אור מהכיתה, באסיפות ההורים בבית הספר. בשבוע שעבר השתיים נפגשו שוב, אך במקום קצת פחות שגרתי, בחדר הלידה במרכז הרפואי קפלן.

מינה לבון היא מיילדת במרכז הרפואי קפלן מזה שש שנים. היא הייתה במשמרת בדיוק כשמיכל הגיעה יחד עם ארז, בעלה, לאחר ירידת מים. מיכל מספרת: "בהתחלה זו נראתה לי סיטואציה קצת מוזרה, שאמא של תלמיד שלי תיילד אותי, אבל השתחררנו מזה ממש מהר. תוך כדי הלידה לא היה שום ריחוק או פורמליות בינינו, לא הרגשתי אפילו טיפה של אי נוחות. מינה הייתה שם בשבילי כל הזמן, ליטפה, הרגיעה. ידעתי שאני בידיים טובות".

 

לא רק הלידה הייתה מיוחדת, אל מדובר בהחלט בהיריון מיוחד ומרגש. על ההיריון גילתה מיכל ביום האחרון של השבעה על אביה ז"ל: "יש לנו שלושה ילדים, לא תכננו עוד", היא מציינת. "כשגיליתי, הרגשתי שאבא שלי, יוסף, שלח לי מתנה. וגם הרגשתי אותו נוכח בלידה. קראנו לילדה סתיו כי רציתי משהו עם אותן האותיות. מינה היא הראשונה ששמעה את השם".

מיכל וארז חורב עם התינוקת סתיו, צילום דוברות קפלן

מיכל וארז חורב עם התינוקת סתיו, צילום דוברות קפלן

ואיך זה היה מהצד של מינה? "הייתה לידה מרגשת ועוצמתית. לפעמים חשבתי שמיכל בוכה מכאב, אבל היא הייתה גיבורה, והסבירה שהיא בוכה מהתרגשות, שהיא מרגישה את אבא שלה איתנו. היה לי לכבוד ליילד אותה אחרי כל הטוב שהיא עשתה לבן שלי בשנים שהיא מחנכת שלו. היא כמו אמא שניה של הילדים בכיתה, מרגישה שזכיתי".

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר