התינוק ינאי אהרון (צילום: מכבי שירותי בריאות)

הגיעה לבדיקה שגרתית במרפאה ברחובות וסיימה אותה עם לידה בהפתעה

שיראל אהרון מרחובות הגיעה לבדיקה שגרתית במרפאת מכבי בעיר, ולפתע הגיעו צירי לידה. לבסוף החליטה לקרוא לבנה ינאי, על שם הרופא שיילד אותה

פורסם בתאריך: 22.3.21 10:39

-->

שיראל אהרון מרחובות, אמא צעירה בחודש התשיעי להריונה, הגיעה לבדיקת מוניטור שגרתית במרכז הרפואי של מכבי שירותי בריאות בעיר, בכדי לבדוק את מצבו הרפואי ופעילותו של העובר. לפתע שיראל החלה לחוש צירים חזקים ובהתייעצות עם רופא הנשים שבדק אותה, ד"ר ינאי זינס, הם הבינו שהיא בתחילת תהליך של לידה במרפאה. אחות המרפאה ג'ני קלנטרוב וד"ר ינאי הבהילו אותה לחדר הרופא, שם יילדו אותה בזריזות ובהצלחה.

מיד לאחר הלידה האם והתינוק הועברו באמבולנס לבית החולים קפלן, להמשך טיפול והשגחה. לאחר שבועיים של התאוששות, הגיעה השבוע שיראל למרפאת מכבי בה יילד אותה ד"ר ינאי, ושמחה לבשר לו כי החליטה לקרוא לבנה על שמו.

"זו הייתה חוויה מיוחדת ולא שגרתית, אבל לא נלחצתי והרגשתי שאני בידיים טובות", משחרת היולדת. בתחילת אותו היום הרגשתי צירים באים והולכים, שלפתע התעצמו בכניסה למרפאה. שם הרופא והאחות בדקו אותי ובישרו לי רשמית שאני בלידה. בעלי עוז ישב לידי לאורך הלידה, הרגשתי רגועה ונינוחה ופשוט הנחתי לגוף שלי לעשות את שלו. עם תחושת הביטחון שהשרה עליי ד"ר ינאי, העדפתי ללדת במרפאה תחת השגחה באווירה נינוחה ולא באמבולנס.

"השם ינאי היה אחד מבין ארבעה שמות שבעלי ואני אהבנו וחשבנו עליהם לפני הלידה. מיד לאחר הלידה, כשהחזקנו את הבן הקטן שלנו והסתכלנו לו בעיניים, לא היה לנו ספק שנקרא לו ינאי, על שם הרופא שטיפל בנו באופן כל כך מסור. התחושה הייתה שכל הקצוות מתחברים לנו משמים, זה היה ממש נס. אני רוצה להודות לצוות הרפואי שתפקד בצורה מדהימה ובתנאים לא שגרתיים. אין לי בעיה ללדת ככה פעם נוספת (צוחקת)".

משפחת אהרון עם ינאי הקטן (צילום: מכבי שירותי בריאות)

משפחת אהרון עם ינאי הקטן (צילום: מכבי שירותי בריאות)

 

ד"ר ינאי זינס: "הרפואה בה אני מאמין כרופא נשים היא רפואה מותאמת אישית. בדרך זו המטופלת מקבלת את הטיפול הטוב והנכון ביותר עבורה, מתפתחים יחסי אמון עמוקים והיא חשה ביטחון בדאגה לשלומה. לידתה המופלאה של שיראל במרכז הרפואי של מכבי ברחובות, היא מופלאה לא רק לנוכח מיקומה אלא גם לנוכח השלווה בה ילדה את בנה – שלווה אשר הדגישה את האמון בי ובצוות הרפואי של מכבי. אני מודה לשיראל על ההזדמנות לחוות איתה את רגעי הלידה המרגשים, ועל הכבוד הרב שאני חש לנוכח בחירתה לקרוא לבנה ינאי, על שמי. אני מאחל להם גידול קל, בריאות איתנה והמון מזל טוב".

ד"ר ינאי זינס מחזיק את התינוק ינאי שנקרא על שמו (צילום: מכבי שירותי בריאות)

ד"ר ינאי זינס מחזיק את התינוק ינאי שנקרא על שמו (צילום: מכבי שירותי בריאות)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר