כרמית בוקאי
כרמית בוקאי

אשת ההייטק עזבה קריירה מצליחה לטובת מרכז קוסמטיקה

כרמית בוקאי מספרת על המהפך בחייה בעקבות המצוקה שחווה בן משפחתה

פורסם בתאריך: 5.7.20 18:08

-->

כרמית בוקאי הגשימה חלום, ודווקא בדרך שגורמת לכמה אנשים להרים גבה: מצמרת ההייטק, למיזם קוסמטי. אבל כשם שחלומות רבים נולדים בעקבות חוויה אישית חזקה ומשמעותית. במקרה של כרמית, מדובר באחיין שלה, שסבל ממצוקה, ובדרך לפתרון גם חולל מהפך בחייה של אמו.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


במשך שנים רבות איישה בוקאי משרות בכירות בחברות הייטק מצליחות. היא החלה את דרכה בחברת "רדוויז'ן", התקדמה לתפקיד ניהולי ב"סטרטסיס" והמשיכה ב"פריון נטוורק". בשיאה של ההצלחה המקצועית, שיתף אותה אחיינה המתבגר במצוקה אישית, וסיפר כי ילדים בבית הספר לועגים לו על כך שרגליו שעירות, וציין בפניה שהוא עובר שיימינג והצקות.

כרמית החליטה לפעול מיד, וקבעה לבנה תור לאחת מרשתות הסרת השיער הלייזר. "כשנכנסנו לקליניקה ראינו חלל לא מושקע, קירות כמעט עירומים, הכל עצוב, מיותם, עם חדרים ריקים לגמרי", היא משחזרת, "קיבלה אותנו מטפלת שכמעט לא ידעה עברית ולכן התקשתה לתקשר עמנו. במהלך הטיפול היא גם פצעה אותו. יחד עם זאת, באותו יום השתנו חייו של האחיין שלי. אחרי שהוא עבר שני טיפולי לייזר, ורמת השיעור שלו ירדה משמעותית, הדבר הביא למהפך בחייו, האישיים והחברתיים".

בשלב זה היא החליטה להקים את מרכז "קארמה" בניהולה, שמעניק טיפולים קוסמטיים לבני ונער. "תמיד ידעתי שמתישהו אני אכנס לתחום הקוסמטיקה שמאוד עניין אותי, וזה בדיוק היה הרגע הנכון מבחינתי לעשות את הקאט הזה", היא מספרת, "הגעתי להחלטה הרת גורל: להתפטר מהעבודה, לעזוב הכול ולהתמסר לקוסמטיקה שמיועדת לקהל של בני נוער, שעד כה הוזנח בתחום, על אף נחיצותו במיוחד היום, בעידן הרשתות החברתיות, שאינן חסות על אף אחד. הלכתי ללמוד את התחום וככל שהעמקתי בנושא הבנתי שזה לגמרי הייטק. זה כבר מזמן לא הטיפולים של פעם. זה לגמרי טכנולוגי, ממש כמו העולם שאני באה ממנו".

המהפך היה קיצוני: כרמית לא עזבה עבודה סטנדרטית, אלא קריירה שהייתה יכולה לשרת אותה עד הפנסיה. "עבדתי הרבה שנים בחברות הייטק שונות ומילאתי תפקידים עם המון אחריות", היא משתפת, "המשרד האחרון שעזבתי היה הדבר הכי מתקדם ומפנק שאפשר לחשוב עליו. החל מארוחות סושי, דרך אנשי צוות מוכשרים שהעריכו אותי מאוד ועד שכר והטבות כיאה לתפקיד הבכיר שביצעתי, של דירקטורית. אבל את כל הידע והניסיון שצברתי, הבאתי איתי למרכז שפתחתי".

כרמית החליטה להנהיג במרכז "קארמה" את התנאים המקובלים בתעשיית ההייטק. "נכנסתי לשוק שבו מתייחסים לעובדות בדרך שקשה לתאר", היא מספרת, "לכן, כשקוסמטיקאיות מגיעות אליי, הן לא מאמינות שזה ייתכן. הן המומות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


"אני קודם כל רוצה שהמטופלים יבינו שהם חלק מתופעה כללית", היא מוסיפה, "אנחנו מעניקים לבני הנוער בית חם ותומך, מלווים אותם לכל אורך הדרך, מלמדים אותם כיצד לטפל בפניהם, עושים להם טיפולי אקנה, פיגמנטציה והסרת שיער, ובעיקר מתייחסים לחששות שלהם ברצינות. אף אחד כאן לא אומר להם: 'עד החתונה זה יעבור'. בני הנוער מגיעים למרכז, מביטים סביב ומפנימים שהם לא לבד במערכה. זה עושה את כל ההבדל".

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר