"כדי להיות שונה אני צריכה להעמיק את הידע שלי": הקוסמטיקאית שלא מפסיקה להתחדש

הקוסמטיקאית שלומית זקוטו, ד"ר בנטורופתיה, לא מפסיקה ללמוד ומבינה שבעידן של היום ייחודיות וידע הם המקור להצלחה 

פורסם בתאריך: 3.6.20 14:21

-->

תקופת הקורונה תפסה מוכנה את דוקטור שולמית זקוטו, קוסמטיקאית מיבנה עם ותק של יותר מ-35 שנה. זקוטו, התחילה את דרכה המקצועית בגיל צעיר מאוד תחילה כתחביב ומאז לא מפסיקה להתחדש. "בגיל צעיר מצאתי את עצמי נמשכת לכל תחום היופי והאסתטיקה, אבל אז גם הבנתי שכדי להיות שונה אני צריכה להעמיק את הידע שלי ומאז לא הפסקתי ללמוד ולהתמקצע", היא אומרת ומוסיפה, "אני דואגת כל הזמן להביא את החידושים בתחום, ללמוד ולשאוב מידע ולהתמקצע"


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


לאחר שסיימה את לימודי האסתטיקה והוסמכה עם תעודה בינלאומית להתעסק בתחום, התפנתה זקוטו ללימוד מדעי הבריאות באוניברסיטת בר אילן ומיד לאחר מכן הקימה את המכון המדעי הראשון בארץ שם היא אבחנה את סוגי העור על ידי מכשור.

"זה היה משהו מאוד חדשני בזמנו וכל הזמן חיפשתי להיות חלוצה בתחום. להביא תמיד את הדבר הבא" וככה היא מצאה את עצמה בהמשך הדרך לומדת את רזי הרפואה הסינית המודרנית והעתיקה ואז את לימודי הרפואה היפנית. "עברתי התמחות קלינית בבית החולים תל השומר במחלקת עור ואף הוסמכתי לד"ר בנטורופתיה על ידי Bernagean University", היא מספרת, "אני לא מפסיקה ללמוד ולהעביר את הידע שלי קדימה. כשהחלטתי שאני פונה ללימודי הקוסמטיקה ידעתי שאני אביא משהו אחר לתחום ואני גאה לומר שהצלחתי".

איך משלבים את זה עם ילדים ומשפחה?

"זה לא תמיד היה קל, אבל קיבלתי תמיכה רחבה מבן זוגי ומהמשפחה ויצאתי לדרך הארוכה".

 זקוטו הדריכה במשך שנים בחברות המובילות בארץ ובעולם על חידושי הקוסמטיקה וחלקה את הידע שצברה. בהמשך לימדה קוסמטיקאיות את רזי תחום האסתטיקה הפרא-רפואית ששולבה יחד עם רפואה סינית.

כיום, בקליניקה שלה היא מעניקה שירותים מאד מגוונים שכוללים טיפולי אסתטיקה משולבים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, אולטרסאונד בשיטת LDM, טכנולוגיית האור עם מגנטים, RF, מיקרו פלזמה למזותרפיה בטוחה ועוד. "גולת הכותרת היא טיפולי קוסמטיקה המשולבים ברפואה הסינית והיפנית ביחד או לחוד על פי הצורך שהם למעשה הייחוד הגדול של הקליניקה", היא מסכמת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר