הרוקח דביר אברג׳ל
הרוקח דביר אברג׳ל

תרופות עד הבית: מתנדבי כללית רחובות יספקו תרופות לבתיהם של מטופלים

אינכם יכולים להגיע לבתי המרקחת בשל מצבכם הרפואי? שירות מיוחד בבתי המרקחת של 'כללית' ברחובות יספק לכם את התרופות עד הבית

פורסם בתאריך: 13.4.20 16:31

-->

מטופלים בני הגיל השלישי הנמצאים בסיכון להידרדרות, מטופלים מבוגרים המתגוררים בגפם ומטופלים שאינם יכולים לצאת מביתם מסיבות רפואיות, כולל חולי קורונה בבידוד, יוכלו לקבל את התרופות הקבועות לביתם באמצעות מתנדבים. זאת במסגרת שירות מיוחד בבתי המרקחת של 'כללית' ברחובות.

דביר אברג׳ל, רוקח אחראי במרפאת מומחים רמז של כללית ברחובות, מסביר כי צוותי הכללית מאתרים מטופלים הזקוקים לאספקת תרופות קבועות: "הצוותים ייצרו קשר עם המטופלים הרלוונטיים ולאחר שהרופא יפיק מרשם עדכני הפניה תועבר לבית המרקחת בו הרוקחים מבצעים תשאול וייעוץ טלפוני ומכינים את התרופות הנדרשות לאיסוף על ידי המתנדבים".

בנוסף, מטופלים יוכלו לפנות גם עצמאית למוקד שירות הלקוחות *2700 שלוחה 4 ולהעלות את הצורך בסיוע. הבקשה תועבר לטיפול המרפאה כדי לתת מענה בהתאם. המוקד *2700 פועל בימים א'-ה בין השעות 07:00-20:00 ופועל גם בחול המועד פסח. בימי שישי וערבי חג המוקד פועל בין השעות 07:00-13:00.

ארז לוי, מנהל מחוז מרכז בכללית, מסביר כי תוך מספר ימים התארגנו צוותי בית המרקחת והמתנדבים כדי להוציא לפועל שירות חשוב וחיוני זה של תרופות עד הבית. "מדובר בשירות שנועד להקל על אוכלוסיות שזקוקות לתרופות ואינם יכולים לצאת מהבית. אני מודה לצוותים המסורים והרגישים שלנו שבזכות שיתוף הפעולה שלהם התרופות מגיעות בזמן למפתן הדלת". לוי מוסיף כי הבעת התודה של הלקוחות שמקבלים את התרופות מחזקת מאוד את העוסקים במלאכה.

מנכ"ל כללית, פרופ' אהוד דודסון: "בימים אלה, בהם כולנו מתבקשים לשמור ולהגן על האוכלוסייה המבוגרת, אני נרגש לנוכח רוח ההתנדבות והנתינה של הצוותים בכללית ושל ארגוני ההתנדבות השונים שחברו אלינו ונרתמו למיזם כדי לסייע לאוכלוסייה זו. לצד הטיפול בחולי הקורונה אנו לא שוכחים שאנו מחויבים להמשיך ולטפל גם במחלות של ימות השגרה, שאין להזניח את הטיפול הרפואי הקבוע ואנו דואגים למענה למטופלים שלנו גם בתחום אספקת התרופות".

שרות נוסף שהושק לאחרונה, מאפשר הזמנת תרופות אונליין דרך אתר הכללית, ואיסוף ההזמנה המוכנה מבית המרקחת על ידי המזמין או גורם מטעמו. האיסוף מתבצע בתור מיוחד, תוך המתנה מינימלית בבית המרקחת. השרות מופעל בבתי מרקחת נבחרים ברחבי הארץ.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר