מרפאת מאוחדת ברחוב בנימין ברחובות
מרפאת מאוחדת ברחוב בנימין ברחובות

מאוחדת רחובות דואגים לקשישים, חולים ומבודדים בתקופת הקורונה עם תרופות עד הבית

בתקופה בה מגפת הקורונה מונעת מקשישים ומתושבים רבים אחרים לצאת מן הבית, מגייסת קופת החולים מאוחדת אנשים טובים מהעיר רחובות המתנדבים בחמ"ל מיוחד שהקים חבר המועצה אמיתי כהן, לטובת מבצע "תרופות עד הבית"

פורסם בתאריך: 7.4.20 09:39

-->

בתקופה בה מגפת הקורונה מונעת מקשישים ומתושבים רבים אחרים לצאת מן הבית, מגייסת קופת החולים מאוחדת אנשים טובים מהעיר רחובות המתנדבים בחמ"ל מיוחד שהקים חבר המועצה אמיתי כהן. זאת במסגרת מבצע "תרופות עד הבית", שבו גם קשישים וגם חולים ומבודדים מקבלים את תרופותיהם עד לפתח הבית.

מנהל מרחב יהודה-חוף במאוחדת, אורי אטון: "היוזמה נוצרה בעקבות המצב המורכב בעת הקורונה ומתוך דאגה רבה לקשישים, חולים או מבודדים, אשר בשל הנסיבות אינם יכולים לצאת מביתם. אנו מצליחים לקיים את הפרויקט הודות לשיתוף פעולה עם החמ"ל המקומי, וזה המקום להודות לאמיתי כהן ולכל המתנדבים הנהדרים על הפעילות החשובה. בנוסף, במצב החירום הקיים אנו בודקים עם קשישים מבוטחי הקופה האם הם זקוקים לסיוע נוסף מעבר לטיפול התרופתי. במידה ואנו יודעים על מקרים כאלה אנו מחברים אותם לעמותות הרלוונטיות ודואגים להם גם לתרופות וגם לסל מזון. לא נשאיר אף קשיש ללא תרופות או מזון. זוהי חובתנו המוסרית לסייע לאנשים שזקוקים לנו. כמו כן, אבקש להודות למנהל מרפאות מאוחדת בעיר רחובות, כפיר מלול, על ההירתמות המשמעותית ושיתוף הפעולה ההדוק עם עיריית רחובות".

אמיתי כהן, חבר מועצת העיר, מספר: "עד כה נעשו לעמותה מאות פניות ואני מבקש להודות לכל המתנדבים שנענים לאתגרים היומיומיים ולפניות הרבות תוך דקות ספורות. יש בחמ"ל אנשים מדהימים שנותנים מזמנם, לוקחים סיכון בהידבקות במגפה ועושים את המירב כדי לא להשאיר אף משפחה ללא מענה. נתקלנו בתופעות קשות ומרגשות כאחד, אנשים שהתביישו ונלחצו מהמצב החדש – וסייענו להם. הסיפוק הוא גדול ואני שמח שבעקבותינו נפתחו עוד מוקדים דומים ברחבי הארץ".

אמיתי כהן

אמיתי כהן

כהן, המכהן גם כיו"ר דירקטוריון רשת חוויות, הוסיף: "ישנם מאות שנמצאים בבידוד, חלקם עם בני משפחותיהם, דבר שלא מאפשר יציאה מהבית ובוודאי שמקשה על התנהלות היום-יומית. על כן החלטתי לפתוח חמ"ל שבו נשתדל לסייע ככל יכולתנו למשפחות בקניות ובכל דבר שניתן. כמובן שהכל חייב להיות במסגרת ההנחיות שניתנו על ידי משרד הבריאות.

"אני מבקש להודות לראש העיר רחמים מלול שנתן את עזרת העירייה ורכבי העירייה כבר מגויסים להתנדבות זו, לרשת יוחננוף שנותנת אפשרות לתשלומי אשראי טלפוניים בכדי שנוכל לתפעל את המתנדבים בקניות, וכמובן לקופת החולים מאוחדת הדואגת למבוטחיה ופנו אלינו בכדי שיחד נדאג להביא לקשישים, חולים ומבודדים שאינם יכולים לצאת מהבית בזמן הזה את תרופותיהם, עד לפתח דלתם".

משפחות המעוניינות בסיוע לרכישת מזון, תרופות או בקשות אחרות, מוזמנות ליצור קשר, דרך הקישור הזה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר