צוות רפואי במרפאת כללית מחוז מרכז
צוות רפואי במרפאת כללית מחוז מרכז

"כללית": 310 מטופלים ברחובות נמצאים בבידוד בית

צוותי "כללית" מעניקים ליווי רפואי ומעקב און-ליין ל-310 מטופלים ברחובות הנמצאים בבידוד בית. "ההיערכות במרפאות הקהילה נועדה לסייע בהפחתת העומסים שעשויים להיווצר על בתי החולים"

פורסם בתאריך: 15.3.20 14:11

-->

כללית רחובות מספקת נכון להיום (ראשון) ליווי ומעקב רפואי און-ליין ל-310 מטופלים מדווחים הנמצאים בבידוד בית. בנס ציונה השכנה ניתן ליווי ומעקב רפואי און-ליין ל-96 מטופלים מדווחים הנמצאים בבידוד בית.

בכללית מוסרים כי הרופאים יכולים לתשאל ולצפות במטופל מרחוק ולהתרשם ממצבו הכולל. במקרה של הופעת תסמינים המעלים חשש להידבקות בנגיף הקורונה, הרופא מנחה את המטופל כיצד לפעול ומתאם עבורו הגעה לצורך ביצוע בדיקה, אבחון ו/או פינוי לבית חולים. השירות פועל בין השעות 08:00-24:00 והוא ניתן באמצעות מערך של רופאי משפחה שנרתמו והתגייסו למתן השירות שיינתן בנוסף למוקד המופעל על ידי מד"א.

שירות "פשוט לבקש" הנו שירות חיוני נוסף המאפשר קשר ישיר און-ליין בין המטופל לרופא האישי שלו. לקוחות כללית רחובות יכולים להתייעץ און-ליין עם הרופא האישי שלהם בנושאים הנוגעים לביצוע בדיקות מעבדה, הפניות לרופאים יועצים, חידוש מרשמים ועוד. ניתן לקבל השירות באמצעות אפליקציית או אתר כללית.

בנוסף, קו תמיכה נפשי הוקם עבור מטופלים שחשים מתח, חרדה וקושי על רקע המצב. מדובר בקו תמיכה שיהיה מאויש על ידי עובדות סוציאליות רפואיות, פסיכולוגים רפואיים, אחים ואחיות, ויפעל מדי יום בין השעות 08:00-20:00.

הצוותים הרפואיים במרפאות כללית ברחובות עובדים סביב השעון בצמידות להנחיות משרד הבריאות. בכל מרפאה הצוותים קבלו אמצעי מיגון והם מתודרכים והוקצו חדרי בידוד ייעודיים למקרה של מטופל המגיע למרפאה עם חשד לקורונה.

ד"ר זהבה אלון, מנהלת מינהלת רנ"ר בכללית מחוז מרכז, מסבירה: "ההיערכות במרפאות הקהילה נועדה לסייע באמצעות בידוד בית מבוקר ומפוקח שיסייע בהפחתת העומסים שעשויים להיווצר על בתי החולים באזור למקרים מורכבים יותר, ככל שיהיו".

ארז לוי, מנהל מחוז מרכז בכללית, האחראי בין היתר על מתן שירותים רפואיים בערים ראשון לציון, רחובות, נס ציונה, אשדוד, מודיעין, גדרה ויבנה, אומר כי הוא גאה מאוד בצוותים הרפואיים במרפאות, שעברו תדרוכים ותרגולים לטיפול והתמגנות וכל זאת על מנת לתת מענה ברגעי האמת למטופלים בבידוד.

לוי: "כרגע מטפלים בכלל היישובים של מחוז מרכז ב-2,234 מטופלים בבידוד בית. אני סומך על הצוותים הרפואיים המעניקים להם שירות איכותי, מקצועי ורגיש, ומודה להם על ההתגייסות ותחושת השליחות בתקופה מורכבת זו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הנתון הזה רק אומר כמה אנשים רבים מפרים את ההנחיות והיו צריכים להיות תחת בידוד

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר