כדורים (צילום אילוסטרציה)
צילום אילוסטרציה

חוסכים את התור בבית המרקחת: שירות חדש למבוטחי 'לאומית' ברחובות מאפשר לקבל תרופות מרשם עד הבית

'לאומית שירותי בריאות' השיקה בשיתוף בלה און ליין ורשת Be מקבוצת שופרסל אספקת תרופות מרשם ומוצרי בית מרקחת עד הבית בעלות משלוח של 9 שקלים בלבד

פורסם בתאריך: 2.12.19 07:28

-->

אספקת תרופות מרשם עד בית הלקוח – פתרון שהיה נראה עד כה כבלתי ישים, הופך למציאות שתקל על חייהם של חולים רבים ברחבי הארץ. המהלך החדשני המציע שירותי אספקת תרופות מרשם עד בית הלקוח, יצא לפועל באמצעות שיתוף פעולה שנרקם בין לאומית שירותי בריאות ורשת Be מקבוצת שופרסל.

השירות מבוצע בהתאם לנהלי משרד הבריאות ומוטמע באופן הדרגתי במרכזים הרפואיים של לאומית שירותי בריאות. השירות פעיל כעת ללקוחות לאומית המתגוררים ברחובות, אשדוד, אשקלון, גן יבנה, בת ים, חולון, ראשון לציון ויבנה. בשלב זה ניתן להזמין תרופות מרשם בלבד, ובהמשך יורחב השירות ויכלול גם תרופות ללא מרשם ומוצרי פארם נוספים.

לקוחות לאומית ברחובות יוכלו להזמין לביתם את תרופות המרשם וליהנות מביטול הצורך ובזבוז הזמן בהמתנה בתור בבית המרקחת, כל זאת בעלות של 9 שקלים בלבד למשלוח עד פתח הדלת.

ניסים אלון, מנכ"ל לאומית שירותי בריאות: "אני גאה לבשר על ההשקה של המהלך פורץ הדרך והראשוני מסוגו בישראל של אספקת תרופות מרשם עד הבית. כשהחלטנו לפני עשור שלאומית תהיה הקופה הדיגיטלית הראשונה בישראל, זה היה החזון שאליו כיוונה לאומית ואספקת תרופות מרשם עד הבית מהווה מבחינתנו סגירת מעגל בהספקת שירות דיגיטלי למטופל, החל מהתכתבות עם הרופא האישי, ביקור באמצעות הווידאו אצל הרופא האישי, דרך הזמנת התרופות באתר או באפליקציה וכלה באספקת התרופות עד הבית על ידי חברת Be".

ליטל חלילי אגייב, מנהלת סניפי רחובות: "אני מברכת על השירות החדש ללקוחות לאומית רחובות. אין ספק שתהליך זה מקל על המטופלים והינו הוכחה לשירות יעיל ומתקדם".

יש לציין כי לאחרונה רכשה רשת Be מקבוצת שופרסל 51% ממניותיה של חברת 'בלה און ליין בע"מ', אשר זכתה במכרז של לאומית לאספקת תרופות עד הבית. החברה עוסקת בשיווק ומכירה באמצעות אתר אינטרנט של מוצרי קוסמטיקה, מוצרי נוחות וטואלטיקה, תוספי מזון ותרופות עד בית הלקוח.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר