סיגריות (צילום אילוסטרציה)
סיגריות (צילום אילוסטרציה)

רשת אלן קאר לגמילה מעישון השיקה סניף ברחובות ומחפשת את המעשן הכי כבד בעיר

עמרי הנובר, אחד ממנהלי הסניף הרחובותי: "אחרי שנגמלתי בעצמי החלטתי שאני רוצה לסייע בהפצת הבשורה. ניתן להיגמל מעישון גם אחרי שנים של התמכרות וגם אחרי ניסיונות כושלים"

פורסם בתאריך: 1.7.19 09:47

-->

אלן קאר, רשת עולמית של מרכזי גמילה מעישון וטיפול בהתמכרויות, מרחיבה את פעילותה בישראל ובנוסף לסניף הדגל בתל אביב, שנחשב לאחד הסניפים המצליחים של הרשת העולמית, השיקה את סניף רחובות. הסניף החדש ממוקם ברחוב אופנהיימר בפארק המדע ברחובות ומתפרס על שטח של 140 מ"ר.

מי שמנהל את הסניף הרחובותי הם השותפים החדשים של הרשת, אדי גרייזל, עמרי הנובר ואבי טל, יזמים תושבי המרכז, מעשנים לשעבר בעצמם אשר נגמלו בעזרת שיטת אלן קאר.

עמרי הנובר: "אחרי שנגמלתי בעצמי, החלטתי שאני רוצה לסייע בהפצת הבשורה, ניתן להיגמל מעישון גם אחרי שנים של התמכרות וגם אחרי ניסיונות כושלים".

אסף אשכנזי, מנכ"ל אלן קאר בישראל: "ההחלטה לצאת מתל אביב ולהקים סניפים נולדה מתוך לחץ גדול בשטח. אנחנו רואים מספר הולך וגדל של מעשנים הרוצים להיגמל, בכל הארץ ומכל המגזרים, לכן הרגשנו שאנו חייבים לייצר תשתית נוחה יותר שתאפשר לכל מעשן להשתחרר מעול הסיגריות והניקוטין, לקבל את חייו בחזרה, בקלות, וליד ביתו".

לרגל השקת הסניף החדש ברחובות, הרשת מחפשת את תושב רחובות שמעשן הכי הרבה, על מנת לסייע לו להיגמל בעזרת השיטה הייחודית שתחגוג ביולי 36 שנה להיווסדה. התושב הנבחר ייהנה מסדנה ללא תשלום ומפגישות חיזוק אישיות במידת הצורך למשך שנה. מה צריך לעשות על מנת להיות האחד? היכנסו לדף הפייסבוק של אלן קאר, חפשו את פוסט הפעילות או פנו בהודעה בפרטי והרחיבו אודותיכם ועל הרגלי העישון שלכם.

סניף אלן קאר ברחובות

סניף אלן קאר ברחובות

עומרי הנובר: "ייחודה של השיטה הוא שהיא לא רק מלמדת אנשים איך להפסיק לעשן, אלא היא גם מבטלת את הרצון לעשן והגעגוע לסיגריות ומאפשרת למי שהפסיק להמשיך ליהנות מהחיים בלי לפצות את עצמו באכילה מוגברת, בלי לקנא במעשנים אחרים או להתגעגע לסיגריות ובלי לשנות הרגלים – להמשיך לשתות קפה (אין צורך להיגמל גם מקפאין), אלכוהול, לצאת עם חברים לבילויים. במפגש עצמו אין שימוש בתרופות, תחליפים, טיפולים או גימיקים, איננו עוסקים בהפחדות או שיחה על נזקי העישון, הרי כל זה ידוע לכל, סיגריות זה לא בריא.

"אנו פוגשים במעשנים רבים שאומרים לנו שהם מקרה אבוד והם בחיים לא יצליחו להיגמל, שהם מעשנים כל כך הרבה וכל כך הרבה שנים. אנו רוצים להראות שיש תקווה גם למעשנים הכי כבדים".

אלן קאר מציעה שיטת גמילה מעישון שפיתח לפני כ-36 שנה בריטי בשם זה. קאר, רואה חשבון במקצועו, הפסיק לעשן בגיל 48 לאחר שעישן בין 3 ל-5 קופסאות ביום במשך שנים, ולא הצליח להיפטר מהתלות בסיגריות. שיטת הגמילה שפיתח יצאה מנקודת מבט הפוכה מרוב השיטות הקיימות: הוא החליף את השאלה למה לא כדאי לעשן? בשאלה למה בעצם אני כן מעשן? מאז הפך לאימפריה עולמית של למעלה מ-150 מרכזים ב-57 מדינות בעולם.

עד היום נעזרו בשיטת "אלן קאר" למעלה מ-30 מיליון מעשנים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר