בית התרבות
בית התרבות

ניקיונות פסח לגוף ולנפש

ברוח חג האביב והניקיון יתקיימו הרצאות לניקוי הגוף והנפש במרחב החדש ברחובות לגוף ונפש במהלך חול המועד

פורסם בתאריך: 14.4.19 08:44

-->

המרחב לגוף ולנפש של החברה העירונית ברחובות החל באחרונה את פעילותו בבית התרבות המחודש ע"ש סמילנסקי. ברוח החג והאביב, בחול המועד פסח (יום שלישי ה-23.4) יתקיימו שתי הרצאות לניקוי הגוף והנפש.

ניקוי הגוף: בשעה 18:30 תתקיים ההרצאה בנושא ניקוי כבד בעונת האביב בראיה רפואית, מסורתית והיסטורית. המרצה, אסף קורן, נטורופת והרבליסט קליני, מנהל ברא צמחים גדרה וראש בית הספר לרפואה טבעית במכללת רידמן, ירחיב מה הוא תהליך ניקוי הכבד, איך התייחסו בתרבויות שונות לכבד כאיבר לאורך ההיסטוריה, מהן הפעילות שעל פי המסורת מיוחסות לו, ואיך כל זה מתחבר לפעילות הפיסיולוגית של הכבד כפי שאנחנו מכירים אותו כיום.

ניקוי הנפש: בשעה 20:00 תתקיים הרצאה בנושא טיהור אנרגטי לבית ולעסק על ידי המרצה נורית שי, מלווה רוחנית ומטפלת אנרגטית. בהרצאה תרחיב שי אודות טיהור בכלל וטיהור בבית או בעסק בפרט, שמהווים חללים משמעותיים בחיינו ובהם אנו מבלים זמן רב. הבית או העסק הנם כלי קיבול הסופגים לאורך הזמן אנרגיות מחוויות ומרגעים שונים. הנחת היסוד היא שאנרגיה, חיובית או שלילית, קיימת בכל דבר ובכל מקום: בחפץ, צמח, בעל חיים, כמו גם במחשבות וברגשות. לכן, אחת לתקופה עלינו לרענן את הבית או העסק ולנקות אותו ממצבורים שנותרו בו בעקבות מחלות, כעסים, מתחים, אכזבות, חרדות, אובדן או כאב. מכיוון שהאנרגיה משפיעה עלינו באופן ישיר ויומיומי, חשוב מאוד לערוך ניקיון אמיתי ויסודי של הבית / עסק אחת לתקופה של כשלושה חודשים. במיוחד אם נכנסים לבית חדש.

עלות למשתתף: הרצאה על ניקוי הגוף 40 שקלים. הרצאה על ניקוי הנפש 50 שקלים. עלות שתי ההרצאות שמתקיימות באותו היום 80 שקלים. לפרטים נוספים: המרחב לגוף ונפש בטל': 089390390.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר