אלי בן זיקרי בבית המלאכה לפאות בקפלן
אלי בן זיקרי בבית המלאכה לפאות בקפלן

מחזירים לחולות הסרטן את החיוך

מחר יתקיים אירוע התרמה לבית המלאכה היחיד בישראל לייצור פאות לחולות סרטן, שנמצא בקפלן

פורסם בתאריך: 13.7.17 12:16

-->

מחר יתקיים אירוע התרמה לבית המלאכה היחיד בישראל לייצור פאות לחולות סרטן, שנמצא בקפלן
עמותת ידידי המרכז הרפואי קפלן תקיים במחר בבוקר (שישי ה-14.7, 11:30) אירוע התרמה מרגש בסינמטק תל אביב, לגיוס תרומות עבור ייצור פאות בבית המלאכה הייחודי בארץ הפועל במרכז הרפואי קפלן, באמצעות עמותת פ.ל.א (פאה לכל אישה) בניהולו של אלי בן זיקרי, שאף הוא חלה בעבר בסרטן ומקדיש את חייו לנושא זה.
בבית המלאכה מיוצרות פאות ללא כל תמורה עבור נשים וילדות חולות סרטן, על ידי נשים מאוכלוסיות חלשות אשר מקבלות הכשרה מקצועית לכך. העובדות מייצרות מאות פאות משיער אמיתי וזו העמותה היחידה בארץ שמעניקה את השירות ללא כל עלות.
עמותת פ.ל.א, הפועלת במרכז הרפואי קפלן, הוקמה על ידי אלי בן זיקרי, ספר בעל ניסיון רב בתחומו, לאחר שהוא עצמו חלה בסרטן מסוג לימפומה. המפגש של אלי עם נשים שאיבדו את שיערן במהלך הטיפולים הכימותרפיים, כמו גם החוויה האישית שלו באובדן השיער, הביאו אותו ללוות מטופלים ולהכינם לקראת השינויים הצפויים להם עם נשירת שערם בתהליך הכימותרפיה. התהליך מתחיל בביקור החולה במספרה לפני הטיפולים, התאמת פאה, קיצור השיער עם תחילת הנשירה והתאמת הפאה.
במהלך האירוע המיוחד בו ייטלו חלק אנשי עסקים, אישי ציבור ואנשי בריאות, יוקרן הסרט "להיות חלק מהאדום הזה". הסרט יצא לפני חודשיים בפסטיבל אפוס לסרטי אמנות ותרבות במוזיאון תל אביב, ונבחר לייצג את שוק הסרטים הדוקומנטריים הישראליים. כמו כן, תוצג תערוכת צילומים של הצלמת קארן גילרמן, שתיעדה את חברתה הטובה שחלתה בסרטן במהלך תקופת הטיפולים. הצילומים יועמדו למכירה וייתרמו למכון האונקולוגי בקפלן, וכל ההכנסות מאירוע זה מיועדות לפעילותו של בית המלאכה לייצור הפאות.

אלי בן זיקרי בבית המלאכה לפאות בקפלן

"שיערה של אישה הוא הכוח שלה". אלי בן זיקרי בבית המלאכה לפאות בקפלן

"שיערה של אישה הוא הכוח שלה, המאפיין המושך ביותר ובעל תנועה, מרקם ותחושה אחרת משאר איברי הגוף", מסביר אלי בן זיקרי. "מתוך הרצון להחזיר לכל אישה ולכל ילדה החולה במחלת הסרטן את הכוח, ולהשיב מקצת מאיכות החיים, הוקם במרכז הרפואי קפלן בית מלאכה ייחודי המייצר פאות משיער טבעי. עזרו לנו להמשיך את המפעל החשוב הזה והגיעו לאירוע ההתרמה".
ד"ר נועה בן ברוך, מנהלת המכון האונקולוגי בבית החולים 'קפלן', אמרה כי אחת מנקודות השבר של נשים המגיעות אליה לטיפול הוא עניין נשירת השיער. "מהגידול הסרטני לרוב נרפאים, אבל הנשירה היא שבר שאי אפשר להסתיר, כי היא פוגעת בנשיות. לכן הפרויקט של עמותת פ.ל.א הוא חשוב וחיוני. הצוות הרפואי נמצא בקשר יומיומי עם בן זיקרי ומתנדבי המספרה שהוקמה סמוך למכון האונקולוגי".

לרכישת כרטיסים התקשרו לעמותת ידידי קפלן בטל': 089441490 או 0506286822.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר