צוות המרכז הרפואי הרצפלד בקבלת הפרס (צילום: פאביאן קולדורף)
צוות המרכז הרפואי הרצפלד בקבלת הפרס (צילום: פאביאן קולדורף)

הרצפלד זכה בפעם החמישית ברציפות כמצטיין כללית

המרכז הרפואי גריאטרי שיקומי הרצפלד זכה בהישג חסר תקדים לאחר שנבחר בפעם החמישית ברציפות כמצטיין כללית. הרצפלד נבחר הודות להישגים שרשם בתחומי איכות הטיפול הרפואי, חווית מטופל, התדמית והאיזון הכלכלי

פורסם בתאריך: 23.4.18 15:08

-->

המרכז הרפואי גריאטרי שיקומי הרצפלד זכה בהישג חסר תקדים לאחר שנבחר בפעם החמישית ברציפות כמצטיין כללית. הרצפלד נבחר הודות להישגים שרשם בתחומי איכות הטיפול הרפואי, חווית מטופל, התדמית והאיזון הכלכלי.

מנכ"ל כללית, נועז בר ניר, הכריז באירוע חגיגי שערכה כללית לציון יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל, על המרכז הרפואי גריאטרי שיקומי הרצפלד בגדרה כמוסד מצטיין של 'כללית' זו השנה החמישית ברציפות. הרצפלד נבחר הודות להישגים שרשם בתחומי איכות הטיפול הרפואי, חווית מטופל, התדמית והאיזון הכלכלי.

ד"ר שרי טל, סגנית מנהל המרכז הרפואי קפלן-הרצפלד, אמרה: "התוצאות המרשימות מוכיחות שהמטופל בהרצפלד נמצא במרכז העשייה היומיומית. אנו כאן כדי להעניק לו טיפול מיטבי, זאת מתוך כוונה לשפר את תפקוד המטופל ולהעמידו שוב על רגליו"

שרה שמש, מנהלת הסיעוד של בית החולים, הוסיפה כי במהלך השנה וחצי האחרונות בהם היא משמשת כמנהלת הסיעוד של בית החולים, היא מרגישה גאווה גדולה להיות חלק מצוות מצטיין מזה 5 שנים ברציפות: "ההצטיינות שלנו הינה בזכות הנתינה האין סופית של עובדי בית החולים למטופליו ובני המשפחות".

שיפרה פרידמן-ויצמן, מנהלת אדמיניסטרטיבית של בית החולים, אמרה כי היא מרגישה סיפוק גדול עם הצטרפותה לפני כחצי שנה לצוות ההנהלה: "צוות ההנהלה והעובדים מוכיחים כל שנה את יכולת שיתוף הפעולה יוצאת הדופן שמביאה להצטיינות רציפה ויום יומית. עובדי הרצפלד ראויים לכל פרס לאור ההשקעה, המסירות ומקצועיות שלהם".

ד"ר קרלוס גרוזמן, מנהל המרכז הרפואי קפלן – הרצפלד, אמר כי הוא מעריך ומוקיר את עובדי המרכז הרפואי על עבודה קשה ומאתגרת שהביאה להישג מדהים של זכייה במקום הראשון באיכות ושירות בכללית זו השנה החמישית: "הצוותים הרפואיים בהרצפלד מהווים דוגמה ומופת לערכי אנושיות, אכפתיות וחמלה ומגיעים לתוצאות מעולות בשיפור מצבם הרפואי של המטופלים שמוקירים תודה על כך", סיכם.

המרכז הרפואי הרצפלד הוקם בשנת 1969 ובשנת 1994 הוסב למרכז שיקומי גריאטרי. במסגרת בית החולים מופעלים שיקום יום, מכון דיאליזה, מכון רנטגן, בית מרקחת, שירותים פארה רפואיים: פיזיותרפיה כולל מכון כושר עם ציוד מתקדם, ריפוי בעיסוק כולל דירה טיפולית, חדר כושר למוח, סופרמרקט ומועדון תעסוקה, ריפוי בדיבור, תזונה, שירות סוציאלי ושירות פסיכולוגי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר