רוסלנה רודינה (צילום: רפי דלויה)
רוסלנה רודינה (צילום: רפי דלויה)

רוסלנה ובן הזוג החדש כבר לא

הפרזנטור שנבחר לככב לצד רוסלנה נפצע בתאונת דרכים עם האופנוע שלו רגע לפני הצילומים

פורסם בתאריך: 15.3.18 10:24

-->

זוכרים שסיפרנו לכם בשבוע שעבר על בן הזוג החדש של רוסלנה? אז מסתבר שהבאנו את הנאחס ושעות ספורות לפני צילומי קמפיין אביב-קיץ 2018 של רשת נעלי SCOOP, הדוגמן-רקדן וכוכב הרשת גיא אמר, שנבחר לראשונה לשמש כפרזנטור של הרשת לצד רוסלנה, נפצע בתאונת דרכים עם האופנוע שלו. הוא פונה ישירות לבית החולים לקבלת טיפול רפואי, שם התבשר כי לא יוכל להצטלם לקמפיין כמתוכנן. כך, ברגע האחרון, נבחר במקומו הדוגמן בר אוריון בן ה-22, אשר החל את דרכו בעולם הדוגמנות לפני כשנה בלבד ונחשב לאחד השמות המבטיחים בעולם הדוגמנות.

גיא אמר לאחר הפציעה

גיא אמר לאחר הפציעה

 

על הסט סיפרה לראשונה רוסלנה על בן הזוג החדש, איש העסקים איתי פז. לדבריה "הוא בוחר להתרחק מאור הזרקורים". כשנשאלה על חתונה אמרה: "כרגע אין לי מחשבות על חתונה, למרות שמאוד טוב לי בזוגיות החדשה". עוד עדכנה רוסלנה שהחלה בתחביב חדש – בישול, והיא נרשמת לסדנאות וקורסים בתחום. ומה באשר לקשר עם האקס ואב בנה, אייל גולן? הוא אך ורק סביב הילד המשותף יאן והיא כרגע עסוקה כל כולה בזוגיות החדשה ובפרויקטים מקצועיים חדשים.

אז מהם אותם פרויקטים חדשים? אחרי שכיכבה בפורים במחמזר מגילת אסתר, רוסלנה לוהקה לתפקיד הבא ותגלם ספרנית בסדרה איציק ואורי, שתעלה בערוץ טדי למנויי פרטנר טי וי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר