אורית פוקס
אורית פוקס

אורית פוקס: "אם הייתי הולכת למשטרה על כל הטרדה מינית הייתי מפילה חצי מדינה"

העיסוק בענייני היופי, ההטרדות המיניות והעצות לנשים שפונות אליה. לרגל יום האישה הבינלאומי שוחחנו עם הידוענית אורית פוקס בת ה-38, שמבהירה כי מבחינתה כל יום הוא יום האישה וכי היא לא מבינה על מה החגיגה

פורסם בתאריך: 8.3.18 07:00

-->

אורית, כאישה שהייתה לא פעם בכותרות בשל החצנת הנשיות והמיניות שלך, מה זה בשבילך יום האישה?

"אצלי כל יום בשנה הוא הוא יום האישה".

למה את מתכוונת?

"אני מאוד אוהבת לשמר ולתחזק את הנשיות, את ענייני היופי. זה מתחיל באיפור ומסתיים בקליניקות של רופאים מומחים שדואגים לשמור על עור הגוף והפנים מבחינת מיצוק וגמישות העור".

אז את לא מציינת את היום הזה באופן מיוחד?

"מבחינתי זה עוד יום רגיל, כי כמו שאמרתי כל יום בשבילי הוא יום האישה. אין אצלי דבר כזה יום מיוחד כדי לחגוג את היותי אישה ואני בכלל לא מבינה למה עשו דבר כזה. אולי זו הזדמנות להתפנק עוד יותר".

אז איך נראה סדר היום של אישה שמבחינה כל יום הוא יום האישה?

"קודם כל אני לא קמה לפני 11 בבוקר. אני מתעמלת כמעט בכל יום ואם יש לי פגישה או צילומים אז אני מתכננת את המשך היום בהתאם. אני משתדלת שתמיד יהיה לי מאוד נחמד, בלי עצבים. אגב, כשכועסים פחות זה גם שומר על עור הפנים. אני אדם רגוע וזה תורם הרבה לשמירה על עור הפנים ועל הבריאות".

הרבה נשים חושבות שלא צריך להתרכז רק במראה וביופי. שהעיסוק בזה מקטין אותן.

"די מאכזב לראות שרוב הנשים לא מודעות לחשיבות של זה. לדעתי זה חסר וכשאני רואה אישה שמודעת ליופי שלה זה מחמם את הלב. כדאי שנשים תחשובנה קצת אחרת ושתאמצנה את הרפואה המשוכללת שיש לנו היום, שכוללת גם טיפוח".

אורית פוקס

אורית פוקס

 

יוצא לך לפגוש ברחוב נשים שפונות אליך ושואלות אותך שאלות על נושאים כאלה?

"יוצא לי לפגוש נשים שמתעניינות בנושאי יופי, ושואלות למשל מה לדעתי יתאים להן לצבע השיער, או איזה צבע כדאי להן לעשות. זה מחמיא לי".

איזה טיפ כללי תתני לנשים אחרות?

"קודם כל לשמור על מצב רוח טוב ועל מחשבות חיוביות. לא להתרגש משטויות. סקס זה גם בריא, זה כמו התעמלות ואני ממליצה על סקס. צריך לעשות דברים טובים שעושים לך טוב, לא לדפוק חשבון, לא להיות דרמתיים, אלא להיות קלילים ורגועים, לתת ולקבל הרבה אהבה בין אחד לשני".

מה דעתך על נושא ההטרדות המיניות שלאחרונה תפס תאוצה במדינה ובכלל?

"אני מוטרדת כל יום. אם הייתי הולכת למשטרה על כל הטרדה מינית הייתי מפילה חצי מדינה. לדעתי אם חלה התיישנות על מקרה מסוים אז אין טעם לעסוק בזה. אם מישהי נפגעה אז שתלך להתלונן כשזה טרי, לא אחרי 200 שנה, כי זה יכול להרוס בן אדם ואין בזה ממש תועלת. אני שומעת אישה שאומרת שלפני כך וכך שנים מישהו נגע לה בשיער וזה ממש מיותר".

יש משהו שכן מטריד אותך?

"תמיד חשבו ששם המשפחה שלי הוא השם המסחרי שלי, כלומר שאני חיברתי את השם הזה כדי שיהיה שם מסחרי, אבל האמת היא שזה השם האמיתי שלי. בתור ילדה התביישתי במילה פוקס, כי הילדים צחקו עלי. לא רציתי שהמורה תציין את השם פוקס ביחד עם שמי הפרטי – אורית. במשך השנים, כשהתבגרתי, הבנתי שפוקס זה שם קליט ויפה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אור

    אור רוצה להכיר את אורית פוקס אני גר בקיבוץ נתיב הלייה ליד בית שמש נסיעה

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר