עדי כרמלי (צילום: שוקה כהן)
עדי כרמלי (צילום: שוקה כהן)

"אני מרגישה שהגעתי לתכנית בשביל להעביר מסר והוא מצליח לעבור"

עדי כרמלי, אחת הדמויות המעניינות והצבעוניות בעונה הנוכחית של המרוץ למיליון, לא מתחרטת על שום מהלך שהיה בתכנית ואומרת: "זו תקופה שלא תחזור, כך שצריך ליהנות מהרגע"

פורסם בתאריך: 1.1.18 08:04

-->

יום ראשון ה-31.12. רגע לפני שעדי כרמלי (ראשון לציון) מהמרוץ למיליון הולכת להיפגש עם כל החברים למרוץ במסיבת סוף שנה מטורפת, המדור תופס אותה לטובת מספר שאלות קטנות.

עדי, בואי נחזור קצת אחורה, איך העברת את חג החנוכה?

"זה חג שהביא לנו הרבה עוצמה. היינו במלא הדלקות נרות, איפה שביקשו התייצבנו. אם מדברים על 15 דקות תהילה, אלה הרגעים הכיפיים, שאתה נותן בגלל מי שאתה ומשמח אנשים מעצם הנוכחות שלך. זה מילא אותי יותר מאשר את אלה שבאנו לשמח".

מה הכי ריגש אותך?

"שהנחיתי הדלקת נרות בבית דרור. הם התקשרו אלי ושאלו אם אני לוקחת כסף, ואמרתי שעל דברים כאלה לא לוקחים כסף, שתרומה לקהילה זו התרומה הקטנה שלי ושימשיכו להתקשר כל החיים ואתייצב. זה היה ממש מרגש בעבורי".

איך מתמודדים עם כל התשומי שמקבלים פתאום?

"זה כיף, לקבל אהבה מהעם זה מדהים ואני מרגישה שהגעתי לתוכנית בשביל להעביר מסר והוא מצליח לעבור. לא פעם ולא פעמיים אני שומעת על משפחות שהילדות פתאום מקבלות את עצמן ואוהבות את מי שהן. מדהים כמה המסר משפיע".

נשמע שזה ממש חשוב לך.

"לגמרי. מעבר לתחרות היה לי ברור שאני באה להביא מסר. הדמות שלי והדברים שאני ומיתר עברנו, אם זה הוא עם מחלת הסרטן ואני במלחמה היומיומית על קבלת השונה, וגם החברות שלנו. העברתי את המשפחה שלו תהליך. החברות שלנו היא ללא תנאים ולא משנה מה אנחנו, אם אתה צמחוני, אני לסבית, אתה לובש ירוק. אני מרגישה שהחברות החזקה שלנו עוברת".

החברות שלכם גם הייתה צריכה לשרוד הרבה עליות ומורדות במרוץ.

"זה אינטנסיבי ברמות שלא הכרנו, אבל זה גם היה כיף ולמדתי דברים חדשים על מיתר. לפני שהתחלנו אמרתי למיתר 'מה אתה כבר יכול לחדש לי', אבל גיליתי דברים חדשים וזה כיף".

בדיעבד היית עושה משהו אחרת?

"קשה להיות בפריים טיים, אבל כשאני צופה אני גאה בכל מהלך שעשינו. שיחקנו, באנו ליהנות, התחברנו עם כולם, לא קיבלנו לא פרסה ולא עצור ולאורך המרוץ עזרנו לכולם. זה כיף כי מעבר לחוויה קיבלתי חברים חדשים".

עדי כרמלי (צילום: שוקה כהן)

עדי כרמלי (צילום: שוקה כהן)

 

אבל לא הכל היה ורוד. אתם ורגב והלן הוד לא הסתדרתם וגם היו לא מעט רגעים מכוערים ביניכם.

"לא כזה התחברנו. האמת שהרגשנו איתם וייבים לא טובים. הם לקחו קשה את הפרסה ואת העצור, אך אלה חוקי הפורמט. כולם צריכים לשים ובחרנו בהם בפעם הראשונה כי הם זוג מאוד חזק. אני מפרגנת להם גם במרוץ וגם בחיים האמתיים, אני מאוד מעריכה את הלן והיא יודעת את זה".

 

בשבת בערב שידרו קטע די קשה שבו מראים את רגב ומיתר ממש רבים במהלך משימת הדו קרב.

"כמו שאמרתי גם בתוכנית, דו קרב זה לא בשבילי, לא עושה טוב לנפש שלי, וגם אני לא אוהבת לריב, לא אוהבת להתווכח. אני חנונית בקטע הזה, אבל רק בקטע הזה. אני כן עומדת על שלי, אך מאוד נרתעת מיריבות. אין מה לעשות, כששני גברים עם הרבה נוכחות נכנסים אחד לשני לנתיב זה קורה וזה מבאס, כי כשראינו את רגב מאוד התלהבנו. גדלנו על השירים שלו וההתנהגות שלו קצת הייתה מתנשאת ולא נחמדה. פחות התחברנו אליהם וזה בסדר, אני עדיין חושבת שהם אחלה".

אתם מקבלים אהבה מהקהל, אך ללא ספק בגלל היריבות הזו אתם מקבלים גם תגובות לא סימפטיות.

"כן, אך אנחנו דואגים לענות לכל ביקורת שלילית וחיובית בכבוד רב. זה מצחיק, כי כמעט כל תגובה שלילית נהיית חיובית כי אנחנו לא עסוקים בלכלכך ולרכל, אלא להיות במה שאנחנו. קשה לקבל תגובות לא טובות, אך אנחנו בחרנו להגיע ולהתמודד והכל בסדר".

רגב והלן הוד (צילום: אלוני מור)

פחות התחברו אליהם. רגב והלן הוד (צילום: אלוני מור)

 

כשאת רואה את עצמך בטלוויזיה מה את חושבת?

"זו חוויה מאוד כיפית ולא הייתי משנה כלום. אנחנו זוג עם שמחת חיים וזו חוויה מטורפת. מה שרואים על המסך זה קמצוץ ממה שבאמת היה ואני ומיתר תמיד אומרים שאנחנו ברי מזל שלקחנו בזה חלק, כך שבסך הכל אני אוהבת את מה שאני רואה".

לאיזה זוג הכי מגיע לזכות?

"אני מאוד רוצה שאנחנו נזכה. אם זה לא יהיה אנחנו? וואו, קשה לי לענות על השאלה הזו. אני חושבת שאן וירדן הן הזוג היחיד שנשאר עם שתי בחורות והן מייצגות את הכוח הנשי וזה מדהים בעיניי. אם לא אני אז הן".

את בדרך למסיבת הסילבסטר, אז נשחרר אותך.

"יהיה מעניין וכיף. נשארנו חברים טובים ואני רואה את החבר'ה הצעירים כמעט כל סוף שבוע. כולם שם נהיו חברים ואנחנו מגובשים ברמה ממש טובה. גם פתחתי עסק עם בן הזוג של ירדן, וזה הדבר הכי מדהים שקרה לי. זו תקופה שלא תחזור, כך שצריך ליהנות מהרגע".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר