אהוד אריאל
אהוד אריאל

אהוד אריאל, בנו של מאיר אריאל לרדיו קול השפלה: "הספר על אבא שלי מרגיז אותי מאוד"

אהוד אריאל התארח ברדיו קול השפלה 103.6FM ואמר על כתיבת הספר הביוגרפי החדש על אביו: "אם הייתי קורא אותו לפני ההשקה, לא הייתי בא"

פורסם בתאריך: 31.12.17 11:32

-->

את ראש חודש טבת ציינו ברדיו החינוכי קהילתי ברחובות, המשדר מתיכון "דה שליט", באירוח מיוחד של אהוד אריאל, זמר ויוצר ובנו של מאיר אריאל ז"ל. אהוד הגיע עם אלבומו החדש "סיפורו של עץ רימון", שיתף את המראיינים בחייו בין קצוות החברה  הישראלית, כשנולד למשפחה קיבוצניקית וחזר בתשובה אחרי שנחשף לדת בספרים שהיו בספריית אביו.

עוד אמר אהוד כי הספר הביוגרפי החדש שיצא מאת הסופר ניסים קלדרון אודות אביו מרגיז אותו: "שלום חנוך אומר שהספר עושה טוב לאבא שלי, אבל אני מתעצבן ממנו ואם הייתי קורא אותו לפני ההשקה, לא הייתי בא".

בין לבין הפתיע אהוד את קורן באומן ופריאל פלג, שהגישו את התוכנית, עם ביצועים מיוחדים ואף שר וניגן את "נשל הנחש" המפורסם.

אהוד אריאל, קורן באומן ופריאל פלג

אהוד אריאל, קורן באומן ופריאל פלג

 

אהוד אריאל

אהוד אריאל

 

אבי קיש, מנהל קרית החינוך דה שליט, גאה ביצירה הרדיופונית: "כשמגיע לאולפן להתראיין חרדי שמספר על עולמו החילוני הקודם, והדתי של היום, אני יודע שהתלמידים סופגים סובלנות הלכה למעשה".

ישראלה ויינברגר, רכזת המגמה, מסבירה את הייחודיות שבלימודי התקשורת דרך הרדיו : "התלמידים ממגמת התקשורת מוצאים מקום לכל סגנון וז'אנר ובתהליך העבודה של התחקיר וניסוח השאלות, הם נפתחים למקומות חדשים ומעניינים בעיסוק הרדיופוני שלהם, שלא היו מגיעים אליו ללא המקום הזה".

את הקליפים משעת האירוח ניתן לראות באתר "קול השפלה" www.1036fm.com

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר