אייל גולן (צילום: אלוני מור)
אייל גולן (צילום: אלוני מור)

ג'וק כיכב בהופעה של אייל גולן

הפוביות של הקלידן עדי לאון נחשפו, לאחר שגילה שעל הבמה מתהלך לו ג'וק וההופעה נעצרה

פורסם בתאריך: 16.10.17 08:40

-->

צחוקים הולכים בהופעה של אייל גולן. בעודו נותן בקולו מתבצעת עצירה דרמטית. הסיבה? הפוביות של הקלידן שלו, עדי לאון, שגילה שעל הבמה התהלך לו ג'וק. ובעוד שכל הפרפורמרים על הבמה לא שמו לב אליו או בחרו להתעלם ממנו, לאון שם לב ועוד איך, וגם גולן שם לב לטראומה ועצר את ההופעה כדי להעביר צחוקים עם הקהל על הפחד של לאון מגו'קים. אממה? גולן קצת התבלבל במילים ואמר "יש פה סוגיה קשה, עדי יש לו קלסטרופוביה מג'וקים ודברים כאלה". לאחר מכן המעריצים קצת הסתלבטו על גולן והזכירו לו שקלסטרופוביה זה בכלל פחד ממקומות סגורים. גולן לא נשאר חייב ואמר "הפוביה של עדי לאון מג'וקים זה הדבר הכי מצחיק שיש. משום מה אמרתי קלסטרופוביה, ולאחר בדיקה גם מזה הוא סובל".

אייל גולן (צילום: אלוני מור)

אייל גולן (צילום: אלוני מור)

 

ובחזרה להופעה. גולן הסביר לקהל שלאון בכלל רצה לרדת מהבמה עד שתפטר סוגית הג'וק. "יש פה גו'ק, האמת גדול, והוא לא רוצה להמשיך להופיע. תביאו לי מגרש גו'קים".

בהתאם לבקשתו של גולן אחת מזמרות הרקע התנדבה ללא היסוס ורצתה להוציא את הג'וק מהבמה, אולם גולן הסתלבט גם עליה: "לא, את תאכלי אותו. זוזי רגע, טדי בוא רגע, אתה אין לך פחד". זמרת הליווי חזרה למקומה, עובד של גולן בחולצה אדומה הגיע חיש מהר והעיף את הג'וק הצידה, כשגולן מסמן לו איפה הוא. מה שכן, איכשהו הג'וק התעופף לכיוון הקהל, מה שהוביל לקצת צרחות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר