מימין משה שמש, יוצא הריאליטי אהבה חדשה ומשמאל בעלים שותף ומנכ"ל מכללת פסגות, יניב ארביב צילום באדיבות שירן פרץ יחסי ציבור
מימין משה שמש, יוצא הריאליטי אהבה חדשה ומשמאל בעלים שותף ומנכ"ל מכללת פסגות, יניב ארביב צילום באדיבות שירן פרץ יחסי ציבור

מהריאליטי למכללה ברחובות: הקמפיין החדש של משה שמש מ"אהבה חדשה"

כוכב הריאליטי חתם על חוזה עבור קמפיין למכללת פסגות. אז איזה עסק הוא יקים במהלך הקורס שילמד במכללה?

פורסם בתאריך: 17.7.23 12:49

-->

כוכב הריאליטי "אהבה חדשה" של רשת 13, משה שמש (28) מבאר שבע, חתם בשבוע החולף על חוזה עבור קמפיין למכללת פסגות, המובילה נתח שוק בישראל בתחום לימודי שוק ההון, נדל"ן, ויזמות.

במסגרת הקמפיין המיוחד יקדם שמש את קורס יזמות עסקית של המכללה, ייקח חלק באירועי המומחים של מכללת פסגות, הפועלת בישראל בשני העשורים האחרונים, ואף ישתלב כסטודנט מן המניין בקורס יזמות שאורכו כעשרה מפגשים פרונטליים בסניף הדגל של המכללה.

כחלק מהקמפיין ישתתף משה בסדרת ימי צילום סטילס ו-וידאו בסניף הדגל של המכללה ברחובות, ישתף בדיגיטל את חוויית הלמידה ואף יתייעץ עם העוקבים איזה עסק נכון לו לפתוח, יקים עסק תוך כדי תנועה בליווי המרצים של מכללת פסגות, יעלה ללייבים עם טיפים שרכש בלימודים מעולמות היזמות וכן ישתתף בקמפיין הדיגיטלי ובשילוט לקורס יזמות עסקית, אותו מובילה המכללה.

בעלים שותף ומנכ"ל מכללת פסגות, יניב ארביב, מסר: "אני מברך על ההצטרפות של משה אלינו. האנושיות, ערכיו לצד גישתו המקצועית של משה, הרעב היזמי בעיניים והזיקה שלו לעולמות העסקים, יובילו אותו לגדולות גם בזירה העסקית. לצד הקמפיין מכללת פסגות ללימודי שוק ההון, נדל"ן ויזמות תעניק למשה מעטפת שירותים כמו לכל סטודנטים".

משה שמש: "אני שמח ומתרגש לקחת חלק בקמפיין ובלימודים, יש לי כמה וכמה רעיונות להקמת עסקים ואני מאמין שבלימודים אפגוש באנשים הנכונים שיהוו עבורי פוטנציאל למשקיעים ולשת"פים עסקיים. יש למה לצפות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר