סער ראסטי דוידוב
סער ראסטי דוידוב

סער ראסטי: "העשייה שלי מהבחינה המוזיקאלית הסתיימה"

ראסטי: "אני לא הולך להשקיע מאמצים וכסף בקהל שלא מעריך את זה. גם ככה הרמת משכל של המוזיקה פה נושקת לאפס"

פורסם בתאריך: 14.9.17 07:44

-->

סער ראסטי דוידוב יצא השבוע בהכרזה דרמטית: "אחרי תקופה ארוכה מאוד עם המנהל האישי שלי אני נמצא ללא ניהול אישי. היום דרכי עם המנהל שלי הסתיימה וכך כנראה גם העשייה שלי מהבחינה המוזיקאלית. תודה לכולם על השנים היפות של ההקשבה והפרגון למוזיקה שלי, אוהב ומעריך, בהצלחה לכולם. שיר אחרון שלי ייצא בעוד כשבועיים".

סער, מה זאת אומרת אתה מפסיק לשיר?

"זה קצת מסובך. עברתי תקופה מאוד ארוכה שהפסקתי עם המוזיקה והפסקתי עם הכל, וקיבלתי בום שאנשים בכלל לא מעריכים את זה. אנשים פשוט שומעים חרא של דברים ובדיוק המנהל האישי שלי החליט שהוא עובד עם בנאדם אחר. מצאתי את עצמי בלי ניהול ואני לא הולך להשקיע מאמצים וכסף בקהל שלא מעריך את זה. אני אשאיר את המוזיקה בפן הפרטי ולכיף שלי, ולא אפנה לתקשורת ועניינים. אני גם מתמקד עכשיו בחברת צילום שיש לי עם שותף".

אבל הוצאת רק לפני שלושה שבועות קליפ בשם "בעולם שלה".

"כן, זה קליפ שהשקעתי בו חצי מהחיים שלי והקליפ לא מקבל חשיפה נכונה. את אף אחד זה לא מעניין וגם אותי זה לא מעניין, לא רוצה לקחת חלק בזה יותר".

חשבת אולי שזו רק תקופה קשה?

"אולי, נקווה".

יכול להיות שאתה כועס כי יש טענה שאתה מחקה בשיר הזה את נצ'י נ'צ?

"השיר הזה נכתב לפני שלוש שנים על ארוסתי. נצ'י נצ' הוציא את הסינגל שלו והתלבטתי אם להוציא את שלי או לא. בסוף הוצאתי . אני לא מתחרה מול אף אחד בארץ הזאת, כי גם ככה הרמת משכל של המוזיקה פה נושקת לאפס. שיהיה בהצלחה לרביד. הדבר היחיד שדומה בשירים זה שזה נכתב בלשון נקבה. נצ'י נצ' לא המציא את הגלגל".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר