ירון אילן (צילום: רמי זרנגר)
ירון אילן (צילום: רמי זרנגר)

התוכנית "שישי שמח" עם ירון אילן תשודר מרחובות בחגיגה מיוחדת בערב פסח

התוכנית "שישי שמח" עם ירון אילן תצדיע לאמני רחובות והשירה המזרחית, ותתקיים ביום רביעי 8.4 בין השעות 11:00-15:00 ממרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל

פורסם בתאריך: 5.4.20 15:12

-->

התוכנית "שישי שמח" עם ירון אילן, המשודרת בערוץ 24, מגיעה לשידור מיוחד בן 4 שעות בערב ליל הסדר ממרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל ברחובות. השידור יועבר בשידור חי גם בעמוד הפייסבוק של עיריית רחובות.

התוכנית תצדיע לאמני רחובות והשירה המזרחית, ותתקיים ביום רביעי 8.4 בין השעות 11:00-15:00 בשידור חי. בין האמנים שיופיעו: לואי עלי, סגיב כהן, ציון גולן, ליאור פרחי, דוד דהרי, משה הלל, אהרון ירימי, עידן ארגוב, אמיר שוהר, גולן אברהם, רובי לוי, מורן קריטי.

השידור החגיגי הוא יוזמה של ועד עובדי עיריית רחובות, אשר מזמינים את כל תושבי העיר להרמת כוסית חגיגית משותפת (באופן וירטואלי), עם השירים האהובים והמוכרים.

רמי מדהלה, יו"ר ועד עובדי עיריית רחובות: "לרגל החג אנו מזמינים את כל תושבי העיר להפוגה קצרה, חגיגית ושמחה מכל טרדות התקופה הזו. נחגוג יחד את בואו של חג האביב והפריחה, בתקווה לחזרה מלאה לשגרה בבריאות איתנה. תודה מיוחדת לחברי לוועד העובדים ליאור שוקרי, שמהרגע הראשון היה איתי לאורך כל הדרך ועד לסגירת האירוע".

רמי מדהלה

רמי מדהלה


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר