ד"ר רוני באום
ד"ר רוני באום

חברת מועצת רחובות ד"ר רוני באום נבחרה לנהל את המוזיאון ההיסטורי של ראשון לציון

רוני באום, ד"ר להיסטוריה בהכשרתה וכחברת מועצה ברחובות, נבחרה במסגרת מכרז לתפקיד מנהלת המוזיאון ההיסטורי של ראשון לציון. באום: "אני מודה על הבעת האמון ומבטיחה לא לאכזב"

פורסם בתאריך: 24.12.19 10:07

-->

רוני באום, ד"ר להיסטוריה בהכשרתה וכחברת מועצה ברחובות, נבחרה במסגרת מכרז לתפקיד מנהלת המוזיאון ההיסטורי של ראשון לציון. בעשור האחרון היא שימשה כמרצה ומנהלת במדרשה לחקר חיבת ציון – בית זרובבל ושולמית חביב. בעבר שימשה כחוקרת מטעם קרן פוזן, קרן ליהדות כתרבות יהודית של אוניברסיטת תל אביב ולפני כן הייתה אמונה על פיתוח תוכניות חינוכיות ביד ויצמן, גנזך בו שמורים כל כתביו של ד"ר חיים ויצמן.

באום, שמחליפה בתפקיד את נאוה קסלר ששימשה מנהלת המוזיאון במשך שמונה שנים, אמרה: "בעידן בו אנו חיים, ביקור מיטבי במוזיאון מחייב יצירת אווירה של חוויה והשראה. יחד עם הצוות הנפלא של המוזיאון נמשיך לשמר ולטפח את המורשת ההיסטורית של העיר, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת בכדי לייצר חוויה מוזיאונית איכותית ומהנה למבקרים. אני מודה על הבחירה והבעת האמון ומבטיחה לא לאכזב".

מחזיקת תיק מוזיאונים, חברת מועצת ראשון לציון ד"ר ענת ליבוביץ': "לד"ר רוני באום ניסיון עשיר וידע רב בתחום האומנות וההיסטוריה. באמתחתה תכניות רבות מגוונות ומעשירות עבור תושבי העיר והמדינה. אני מאחלת הצלחה לד"ר רוני באום ובטוחני כי התוצאות לא תאחרנה להגיע להנאת כולנו".

המוזיאון לתולדות ראשון לציון שוכן במבנים מימי ראשית המושבה וממוקם בכל המתחם ההיסטורי של העיר. המוזיאון מציג את תולדותיה של ראשון לציון, את הראשוניות שלה כיוצרת סמלי הלאום וכחלוצה בחידוש השפה העברית והחינוך העברי וכן את החיים במושבה על גווניהם השונים. תצוגות המוזיאון מבוססות על החומר ההיסטורי העשיר המצוי בארכיון ובאוסף המוזיאון.

המוזיאון לתולדות ראשון לציון (צילום: מני דקל)

המוזיאון לתולדות ראשון לציון (צילום: מני דקל)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר