עמי פינשטיין וחברי רשימת "אדום לבן"
עמי פינשטיין וחברי רשימת "אדום לבן"

עמי פינשטיין שוקל להתמודד שנית לכנסת, הפעם באיחוד עם מפלגות אחרות

עמי פיינשטיין, יו"ר מפלגת "אדום לבן" שרצה בבחירות לכנסת ה-22 שהתקיימו בספטמבר האחרון, טוען כי הוא מחוזר על ידי מפלגות קטנות שמציעות לו להתאחד. פינשטיין: "אני שוקל את העניין ברצינות רבה, כי לדעתי תנועה גדולה המורכבת מהרבה מפלגות קטנות יכולה אולי להיכנס לכנסת ולתת מענה לכאוס הפוליטי"

פורסם בתאריך: 17.12.19 12:10

-->

ביום חמישי בשבוע שעבר אושפז עמי פיינשטיין בבית חולים קפלן, לאחר שהתמוטט במהלך פגישה עסקית ואיבד את הכרתו. לדברי פינשטיין, גם במהלך האשפוז הגיעו אליו נציגי מפלגות שונות שהציעו לו להתאחד לקראת הבחירות הקרובות, אחרי שבבחירות לכנסת ה-22 שהתקיימו בספטמבר האחרון הוא עמד בראש מפלגת "אדום לבן".

פינשטיין: "בזמן האשפוז הגיעו אליי לבית החולים אנשים מרחבי הארץ, נציגי מפלגות קטנות שונות, כדי לחבור כוחות, להתאחד ולרוץ יחד. מאחר והייתי חלש רפואית דחיתי את כולם ואמרתי שכשאשתחרר מבית החולים אחשוב על כך. ביום שני אחר הצהריים השתחררתי מבית החולים והגעתי הביתה להמשך החלמה, אך גם שם לא נתנו לי מנוח. הגיעו מספר אנשים לשוחח איתי על הבחירות ודחיתי את כולם על הסף. אמרתי שעוד מספר ימים, לאחר מנוחה והחלמה, אחליט על כך".

פינשטיין מוסיף: "אני שוקל את העניין ברצינות רבה, כי לדעתי תנועה גדולה המורכבת מהרבה מפלגות קטנות יכולה אולי להיכנס לכנסת ולתת מענה לכאוס הפוליטי".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר