רוסלנה רודינה (צילום: אסף לב)
רוסלנה רודינה (צילום: אסף לב)

רוסלנה רודינה: "אני ואייל מדברים רק על העתיד של הילד. אני לא צריכה יותר מזה"

הדוגמנית שמתכוננת לטוס עם הילד לקפריסין אומרת: "תמיד עשיתי את מה שאני רוצה וגם עכשיו, כשאני רווקה פלוס אחד, אעשה מה שארצה. כבר לא מעניין אותי מה אנשים חושבים"

פורסם בתאריך: 21.8.17 10:02

-->

הדוגמנית/ שחקנית רוסלנה רודינה הגיעה אמש (ראשון) לסטודיו בתל אביב, כדי לצלם את קולקציית החורף של נעלי רשת SCOOP. על הסט פגשה רודינה את הזמר והשחקן שגיא ברייטנר , הפרטנר לקמפיין שמקדם את קולקציית הגברים מזה עונה שנייה ברציפות.

רוסלנה ושגיא בצילומים לסקופ (צילום: אסף לב)

רוסלנה ושגיא בצילומים לסקופ (צילום: אסף לב)

 

כשהיא שזופה עוד מימי החופשה באיביזה, התיישבה רוסלנה על כס המאפרת כדי להתחיל את היום הארוך שנמשך כמה שעות טובות. רוסלנה סיפרה לצוות שהחופש הגדול, ללא ספק, 'התיש אותה': "התמרון בין העבודה לבין יאן לא פשוטים. מזל שסגרתי בסיום הקייטנה חופשה בקפריסין".

והפרטנר לחופשה? זה כמובן יאן עצמו.

רוסלנה: "אחרי התקופה שעברתי, בה הצלחתי להרים ולעצב בית חדש,  אני רוצה לנוח. תמיד עשיתי את מה שאני רוצה וגם עכשיו, כשאני רווקה פלוס אחד, אעשה מה שארצה. כבר לא מעניין אותי מה אנשים חושבים. מה שחשוב באמת הוא העתיד של הבן שלי והקריירה. הפרידה היא לגמרי דבר שולי. אני ואייל מדברים רק על העתיד של הילד ואני לא צריכה יותר מזה".

כשנשאלה אם גם הפעם נראה אותה ליד הידיד הוותיק במטוס, השיבה:" אנחנו רק ידידים מאוד טובים, ידידים של שנים, עוד מימי החטיבה. מה, לא ראיתם ידידים טובים?".

 

רוסלנה רודינה (צילום: אסף לב)

לחזור לאייל גולן? הצחקתם אותה (צילום: אסף לב)

 

רוסלנה רודינה (צילום: אסף לב)

יפה לי אדום? (צילום: אסף לב)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר